mfb Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 På jakt etter nytt kabinett. Har en gaming pc, men etter litt endringer bruker jeg ikke pcen til så mye gaming lenger, mest 4k avspilling og serier osv. Har et r9 390x skjermkort som genererer mye varme. Kabinettet mitt nå vil jeg bytte ut da det er altfor mye neonlys i forskjellige farger (ikke spør hvorfor ) Det blir forstyrrende når det står i stua i mørket. Jeg tenker å bruke en 6-700kr på nytt kabinett, vil helst ikke ha plexiglass i siden, men helt plain svart, med grei nok kjøling (skal ikke game), og at det ikke bråker så mye. Jo stillere jo bedre. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Du kan jo bare koble av neonlysene om det er det som er problemet? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Det er på viftene som er innebygd, og det går ikke ann å skru av. Masse teiprester etter ducttape og.Om jeg skal kjøpe nye vifter kan jeg like godt ha nytt kabinett. Mitt er gammelt og slitt. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Det er på viftene som er innebygd, og det går ikke ann å skru av. Masse teiprester etter ducttape og. Om jeg skal kjøpe nye vifter kan jeg like godt ha nytt kabinett. Mitt er gammelt og slitt. Vel, så du ønsker ett nytt kabinett, ett stille og rolig ett og gir egentlig F i lysene som er null stress å slå av om man bare gidder å prøve... Lenke til kommentar
mfb Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Viftene mine bråker en del og. Herregud a mann! hva med å bare gi et ordentlig svar istedenfor å kverrulere som bare det. Jeg ønsker et nytt kabinett. og NEI, det går ikke ann å skru av neonlysene på viftene mine da det er innebygd og ikke er en individuell kobling. 1 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 I den prisklassen er Corsair Carbide 100R Silent edition eller storebroren 200R de første som ramler inn. Kan du legge i en hundrings ekstra er Cooler Master Silencio 452 et annet alternativ. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå