Gå til innhold

AlienWare

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har kjøpt (eller kjenner noen) en bærbar hos Alien Ware?

Det jeg lurer på er:

går det an å bestille fra Norge,

hvordan er det med toll, avgifter og annen dill og dall som følger med internasjonal handel...

Det hadde vært kjekt om noen som har kjøpt maskiner fra andre steder (utenlandske) også kan dele noen erfaringer... Altså er det vanskelig å returnere den eller bruke garantien og sånt!

Takker for alle svar og synspunkter!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv ikke bestillt derifra, men har hatt lyst mange ganger :roll:

Du kan jo sende de en mail å spørre om de leverer til Norge... De gjorde ikke det før om jeg husker rett, men har god tro på at de gjør det nå.. og anngående toll og slikt er det vell bare MVA som må legges til, og muligens Medie avgifter ellerno sånt pga at det er data utstyr det er snakk om... Må jo gå ann å ringe nermeste Tollstasjon eller noe i den duren å få svar på det..? eller sende en mail til noen som har med toll i Norge å gjøre... Selv årker jeg ikke skjekke dette nå da jeg ikke har penger til å bestille noe derifra... vedder på at OM jeg skjekker det, kommer det til å forandre seg når jeg får råd, så får jeg DEN baksmelln, så venter heller med det, eller bare følger med på tråden din og ser hva folket har å si :p

Hvertfall... Lykke til med bestilling fra utlandet om du finner ut at dette er noe du vil gjøre :)

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...