lasse_hansen87 Skrevet 10. august 2016 Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 Hei sann. Jeg la for et par dager inn clean install av windows 10. Og la nå merke til at Asphalt 8 Airborne, Farmville 2, candy crush, Picsart, netflix og lignende har blitt installert på maskinen?? Er dette noe nytt som har blitt lagt til å installert sammens med Windows 10? Jeg har ikke installert disse appene.. Flere som har disse uten å ha lagt dem inn selv? Kan ikke si jeg hadde disse før?? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. august 2016 Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 Ser ut som om Microsoft har sneket inn noen spill/programmer, men etter søk på pcen finner jeg ikke særlig med filer til disse, så ser ut som om det er snarveier, mer enn installerte programmer. Likevel kan du høyreklikke og velge avinstaller, så virker som om det kanskje ligger noe lagret på pcen likevel. Ikke det største problemet i verden da Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 Nei ikke noe problem, men hadde dem ikke tidligere. Dem dukket opp etter clean install, laget ny install fil via media creation tool fra microsoft. Mulig dem har lagt inn noe der, for den hadde alle tidligere oppdateringer når jeg installerte den ihvertfall. Tenkte derfor å høre om dette var normalt. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. august 2016 Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 Ser ut som dette er "normalt" på den nye 1607 oppdateringen som kom ut nå 2.august ja. Jeg har gjort mine installasjoner direkte fra MSDN .iso filer, og de samme programmene/spillene ligger der. Så det betyr at alle som installerer oppdateringen, eller laster ned nye .iso filer fra 2.august får opp det samme. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 Okay, trudde ikke netflix skulle legge seg inn ved installering av windows men da er det normalt da Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. august 2016 Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 De har tydeligvis gjort en deal for å komme seg inn på den måten. Ikke mye å få gjort med det. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 12. august 2016 Rapporter Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Hvordan bruker man funksjonen "refresh windows" i windows 10? All informasjonen jeg finner på det tilsier at jeg skal gå på innstillinger > gjenoppretting > reset PC, og så velge alternativer under der, men denne siden eksisterer ikke under "innstillinger". Tenker da på funksjonen som er beskrevet i artikkelen her: http://www.tek.no/artikler/nytt-microsoft-verktoy-reinstallerer-windows-10-uten-crapware/348778 Endret 12. august 2016 av krabbemat Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 Skulle være mulighet til å angre seg etter oppdatering av Windows 10. Hva må gjøres for å gå tilbake til Windows 7? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Jeg har et kjempeproblem med at PC-en min skrur seg av hver gang jeg trykker på "Hvilemodus". Har oppdatert med Anniversary Update, og gjorde en endring i registeret for å forhindre at PC-en skulle restarte automatisk etter Windows Update. Noen som opplever lignende? e: Fant det ut. Endret 20. august 2016 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. august 2016 Rapporter Del Skrevet 20. august 2016 Vi har en egen tråd for problemer med Win10 i forumet, er nok lurerere å poste der. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. september 2016 Rapporter Del Skrevet 12. september 2016 Ser ut som om Microsoft har sneket inn noen spill/programmer, men etter søk på pcen finner jeg ikke særlig med filer til disse, så ser ut som om det er snarveier, mer enn installerte programmer. Likevel kan du høyreklikke og velge avinstaller, så virker som om det kanskje ligger noe lagret på pcen likevel. Ikke det største problemet i verden da Det er bare kjedelig at de kommer tilbake hver gang Microsoft sender ut en større oppdatering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå