Gintoki Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Har en sykkel jeg kjøpte til komfirmasjonen, men i dag så er den et vrak pga alt så og si er rusta, men ramma ser nogelunde ut, å vil ikke betale full sum for å kjøpe ny siden det er ramma som koster mest.Så hvor mye kan jeg forvente å betale for alt nytt som gir, vaiere, kjede, pedaler, tannhjul, girkasse, hjul, styre og sete? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Er det snakk om affeksjonsverdi? Hvis ikke, sjekk Finn.no for pent brukte sykler i ditt nærområde i stedet for å starte på en oppussingsprosjekt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Spørs jo på type sykkel, er stor forskjell på om det var en sykkel til 1500 og på om det var en sykkel til 50000. Skal alt byttes kan du jo bestemme en del av prisen selv også, alt etter hvor bra du vil ha det. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Er det snakk om affeksjonsverdi? Hvis ikke, sjekk Finn.no for pent brukte sykler i ditt nærområde i stedet for å starte på en oppussingsprosjekt. Aner ikke hva affeksjonsverdi er. Men det var en sykkel til 4 eller 6000. Å liker ramma på den. Jeg bare lurer på hvor mye det ville kosta for å kjøpe alle avtagbare deler som nytt. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Det vil koste mer en å kjøpe ny sykkel, men kan du ikke heller fikse delene du har? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Det vil koste mer en å kjøpe ny sykkel, men kan du ikke heller fikse delene du har? De fleste delene er rustne og slitte og dekkene er punkterte. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Med "affeksjonsverdi" mener jeg om du av sentimentale årsaker ønsker å fikse den gamle sykkelen, på tross av at det er billigere å kjøpe ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå