the2mat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har kjøpt meg et nytt kabinett... Når jeg skulle flytte over PCèn til det nye kabinettet ble D Zhit !!! PCèn vil ikke starte ? Jeg har prøvd allt mulig. Jeg har Sjekka CPU vifta, Strøm forsyningen, Ram brikkene, Harddisken. Når jeg setter inn strømmen slår den seg på og kjører i 2sec, slår den seg bare av. Im begging You PLeaze Help me .... er på MSN ... [email protected] Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har du sjekket om hovedkortet kortslutter i kabinettet ? Sjekk om festene er lik hullene på kortet. Det kan være ett problem når du bytter kabinett Visst du skjønner Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) har du prøvd å reset'e BIOS eller sjekket koblingene fra hovedkortet til frontpanelet på kabinettet? Endret 25. november 2003 av Runebassen Lenke til kommentar
the2mat Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Ja sorry ass, men D var D første jeg gjorde... Spruta litt mye me kjølepastaèn men ... Kan D ha noe me saken å gjøre ?? Det er en amd duron 1000mhz Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 står hk'et på spacere da? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hadde samme problemet,det var cpu'en som var ødelagt Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 du har vel ikke brukt for mye kjølepasta ? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 kjøle pasta har ikkenoe å si da denne ikke leder strøm.. dene kan verke kortslutte noe elle rne som hlst.. den leder bare varme vekk. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 leder ikke sølv strøm ??? dette var da nytt meste parten av pastaene som er på markedet inne holder en eller annen form for metall sølv eller lignende. og jo de kan lede strøm Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 prøv å løsne skruene på hovedkortet... dette hjalp for meg satt et helt lan og ergret meg over akkurat det... Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 leder ikke sølv strøm ??? dette var da nytt meste parten av pastaene som er på markedet inne holder en eller annen form for metall sølv eller lignende.og jo de kan lede strøm din nepe.. gå på hjemmesiden til silverarctic . som antakelig er siverarctic.com de står det at den ikek er strømførende Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kanskje et dumt spørsmål, men jeg stiller det allikevel. Har du kontrollert om du har festet ledningene fra kabinettet riktig? Hvis du har koblet ledningen fra på knappen vil du ikke kunne skru på PCen. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har du skjekka rammen. Den fekk seg ein knekk her hos meg i ein lignande opperasjon. Enda i samme prob. som du. Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dårlig bruk av emnefeltet, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg