aklla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Stemmer, tråden er kanskje mer humor enn juss? Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 F.eks selgerene de blir obs på deg og kanskje endrer mønster/planer når du kommer å forstyrrer de, noe som gjør at spanerene mister oversikten, eller at spanerene også begynner å spane på deg. Evt at politiet må bryte inn når du blir oppdaget og de går etter deg, og dermed må spanere/etterforskere/insidere avsløre seg selv. Husk at politiet gjerne ikke bryr seg så mye om de som selger, ettersom de blir erstattet med en gang, men de mye lengre opp, helst toppene. Informasjonen du klarer å skaffe er om de som er nederst, de politiet egentlig ikke bryr seg så mye om. Ser at du kan mistenktsomt mye om dette her >Hva heter sjefen din Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Tolker det som ett ja til spørsmålet om det er ment som humor jeg Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Tolker det som ett ja til spørsmålet om det er ment som humor jeg Vennligst ikke anklag meg for troll. Jeg prøver å lære litt om lover og regler og politiet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Da må du bli politi og ikke leke politi med totalt urealistiske planer som knapt nok funker på film. Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 kan noen emailen til Liam Neeson? Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Vil noen frivillig bli med i Organisasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå