rofl2 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg skulle gjerne ha overført et bilde fra mobilen (Android) til pc, da bildet er for stort til å sendes som mms. Hvis det er mulig, hvordan kan jeg få gjort det? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Finnes flere muligheter, google disk, minnekort, bluetooth? Enkelte mobiler kan settes opp som ruter også. Men er kanskje ikke så enkelt å dele ting på nettverket. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Bare start å bruke google drive så er du i mål. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Dropbox File Manager ES File Explorer Mange muligheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Du kobler mobilen og PC sammen med kabelen som fulgte med telefonen. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Bare start å bruke google drive så er du i mål. Fikk kontakt med USB kabel og ser fra pc default bildene på mobilen. Men ikke de bilder jeg selv har laget. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Du kan sende bildet til din gmail-konto og laste ned derfra. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 AirDroid er en stilig løsning. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Bare start å bruke google drive så er du i mål. Fikk kontakt med USB kabel og ser fra pc default bildene på mobilen. Men ikke de bilder jeg selv har laget. Det er ikke slik du bruker google drive. Du må ikke koble mobilen til PC for å bruke det, det er hele poenget. Du har Google drive på mobilen(gå på Play Store og søk google drive), som du laster opp bildene dine til, så kan du synkronisere disse på andre enheter, som for eksempel PC'en din, eller bare logge inn i nettleseren og laste de ned. Veldig praktisk for overføring fra mobile enheter. Endret 10. august 2016 av Sampson Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Jeg ser mulighetene er legio og jeg kan bare takke for alle gode råd, har nå et helt oppslagsverk for dette tema i denne tråden. Vel blåst, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå