Lobe Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Har en Golf 1,6 98-mod. som jeg slo nedi med i et telehiv, hvor den har mista alt av krefter, klarer ikke å gi på og hele bilen rister, den høres også ut som en motorsykkel ved kjøring og da jeg gikk ut av bilen kjente jeg at det lukta veldig etter bilen. Noen som har no ideer om hva som kan ha skjedd? Ps: jeg eier ikke en feilkoder Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Her er jeg helt blank. Kanskje eksosen (motorsykkellyd) med lambdasonde (limp mode) fikk sEg en trøkk? Lukten kan komme av at varm eksos blåser på et eller annet. ( Brannfare) Gammel bil med råttent eksosanlegg? Her er bare skudd i blinde altså... Lenke til kommentar
Lobe Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Jeg har forresten fått 2'er feil på noe med lambda fra før, så vet ikke om det smellet kunne ha gjort alt vondt værre? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Høres ut som du bør få tatt en titt under! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hjelper lite med feilkodeleser når du fysisk har ødelagt eksosen. Du må nok under bilen en tur for å se litt du. En eksossjappe kan ofte se på det gratis for å gi deg et tilbud på arbeidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå