hekomo Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Samt at loven faktisk ikke er lik for alle som Krikkert påpekte over. Loven for Jørgen Hattemaker, og Kong Solomons menn er ikke den samme. Joda, lovverket er det samme. Ikke engang det stemmer: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1902-05-22-13 Jeg tror du vil se at denne loven er en del av norske lovverk. Nå tror jeg at du egentlig skjønner alt dette, men at du bevisst kverulerer og prøver å villede folk fordi du er motstander av staten. 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg tror du vil se at denne loven er en del av norske lovverk. Paragrafen i grunnloven der Kongen ærklæres som hellig person er også en del av det norske lovverket. Det innebærer ikke at loven er den samme for Jørgen Hattemaker, enn så lenge man ikke også blir ærklært hellig i grunnloven. Nå tror jeg at du egentlig skjønner alt dette, men at du bevisst kverulerer og prøver å villede folk fordi du er tilhenger av staten. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg tror du vil se at denne loven er en del av norske lovverk. Paragrafen i grunnloven der Kongen ærklæres som hellig person er også en del av det norske lovverket. Det innebærer ikke at loven er den samme for Jørgen Hattemaker, enn så lenge man ikke også blir ærklært hellig i grunnloven. Nå tror jeg at du egentlig skjønner alt dette, men at du bevisst kverulerer og prøver å villede folk fordi du er tilhenger av staten. Loven som helhet (norsk lovverk) er det samme for alle. At ulike deler av samfunnet reguleres gjennom ulike bestemmelser endrer ikke dette faktum. Norsk lovverk er et "nettverk" av bestemmelser som henger sammen. Du aksepterer ikke lover for du mener at hvem som helst skal kunne gjøre hva som helst. Det kaller du frihet. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Loven som helhet (norsk lovverk) er det samme for alle. At ulike deler av samfunnet reguleres gjennom ulike bestemmelser endrer ikke dette faktum. Norsk lovverk er et "nettverk" av bestemmelser som henger sammen.Så din konklusjon er at norges lover er det samme for alle fordi alle vil få servert samme informasjon når de slår opp i lovdata.no? Norges lover er altså ikke like kun for nordmenn, men for alle verdens beboere. Det er en "forståelse" av konseptet "loven er lik for alle" som er litt morsom. Du aksepterer ikke lover for du mener at hvem som helst skal kunne gjøre hva som helst. Det kaller du frihet.Så fin en stråmann du lager. Endret 6. september 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Nei, min konklusjon er ikke det du skriver. Hvis du virkelig klarer å tolke det ut fra det jeg skriver så anbefaler jeg deg å roe ned medikamentbruken. Lovverket i Norge gjelder for Norge og nordmenn (med noen få unntak). Det har ingenting med lovdata.no å gjøre. Jeg har ikke nevnt lovdata.no i det hele tatt. Hvordan er det en stråmann når det er det du argumenterer for hele tiden? 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Nei, min konklusjon er ikke det du skriver. Hvis du virkelig klarer å tolke det ut fra det jeg skriver så anbefaler jeg deg å roe ned medikamentbruken.Ad hominem, ellers bruker jeg ingen medisiner, ei heller bruker jeg narkotika ... men jeg tok ei øl igår og hadde en kopp kaffe for en uke siden.https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem Lovverket i Norge gjelder for Norge og nordmenn (med noen få unntak). Det har ingenting med lovdata.no å gjøre. Jeg har ikke nevnt lovdata.no i det hele tatt.Lovverket i Norge ikke har noe med lovdata.no å gjøre? Hvordan er det en stråmann når det er det du argumenterer for hele tiden?Det kommer litt an på hva du mener med "det"? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Herregud. Dette blir for dumt. Nei, lovdata.no har ikke noe med saken å gjøre. Les det jeg skriver, og kutt ut trollingen og kveruleringen. 3 Lenke til kommentar
Henrik.H Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) . Endret 14. juni 2018 av Henrik.H 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå