fotball lampe546 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hei! Over natta idag hadde jeg vinduet stående oppe mens jeg lå og sov. Dårlig gjort av meg dersom jeg ikke visste om det skulle regne. Det ruteren fikk litt vann på seg som jeg tørket med et håndkle og alt rundt den. Når jeg slår på ruteren ser det til at alt fungerer UTENOM det trådløse og kabel nettverket. Burde jeg kanskje kontakte leverandøren min siden det er deres produkt og de kan gi meg et mer spesifikt svar? Noen forslag til hjelp? Takk på forhånd Ruter: Cisco EPC3928 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hva med å kontakte leverandøren og ikke si noe om vannet, bare si den er hærpa. Så får du vel ny? 1 Lenke til kommentar
fotball lampe546 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Hva med å kontakte leverandøren og ikke si noe om vannet, bare si den er hærpa. Så får du vel ny? de vil vel merke vannskaden hvis de skikker på det da? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Tvilsomt de sjekker noen ting. Lenke til kommentar
FB.934880505 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 La den tørke ordentlig før du tar kontakt med selger og håp på det beste. Om de i ettertid kommer tilbake med at det har vært vann på den er det bare å spille dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå