ingo Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hei! Jeg er et helt nytt medlemm i dette forumet, når det gjelder datakunnskapene mine er de ikke på topp. Det jeg håper noen kan svare meg på om det er mulig å gjøre om wma-filer til MP3 filer?? Håper på raskt svar fra dere. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tja.. Det burde vel la seg gjøre Hvis ikke kan du vel konventere dem til WAV og så til MP3 igjen. Ta å kjekk ut denne siden http://www.litexmedia.com/ Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei! Jeg er et helt nytt medlemm i dette forumet, når det gjelder datakunnskapene mine er de ikke på topp. Det jeg håper noen kan svare meg på om det er mulig å gjøre om wma-filer til MP3 filer?? Håper på raskt svar fra dere. Jeg bruker "Advanced WMA Workshop" - fungerer glimrende! Legger også inn en codec i Windows Media Player som gjør at du kan rippe fra Media Player direkte til MP3 (i opptil 320Kb/s) Wintel Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvor finner man converter som tar WMA 9 (eller hva det heter) med DRM til MP3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå