the2mat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har en PC ( bombe ) Jeg har kjøpt meg et nytt kabinett... Når jeg skulle flytte over PCèn til det nye kabinettet ble D MOKK !!! PCèn vil ikke starte ? Jeg har prøvd allt mulig. Jeg har Sjekka CPU vifta, Strøm forsyningen, Ram brikkene, Harddisken. Når jeg setter inn strømmen slår den seg på og kjører i 2sec, slår den seg bare av. Im begging You PLeaze Help me .... er på MSN ... [email protected] Lenke til kommentar
knert Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hva er mokka? er ikke sikker, men jeg vet hva report knappen gjør.... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Tror det beste her er å demontere den igjen og sette alt i sammen fra scratch! Hørtes jo ut som den ikke fikk noe kjøling, men dersom du har sjekka det så... Ta ut alle kabler, sjekk alle komponenter. Dersom den i det hele tatt starter så har du ihvertfall strøm. Undersøk komponentene for skader som kan ha forekommet under flytting. Er du sikekr på at du har satt alt i sammen slik som det var? Har ikke byttet ut noe underveis (bortsett fra kabinett da)? Har vært borti noe lignende men klarer ikke å huske hva det var. Er sikkert noen andre her som har noe friskt i minnet. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Dårlig bruk av emnefeltet. Stenges. Prøv å bruk ord som ikkje er slang eller dialekt i emnefeltet (eg har ingen peiling på kva "mokka" betyr). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg