EspenDL Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvordan inkludere et forum med siden. Slik det er gjort på hardware.no <?PHP include("Yabbse/index.php"); ?> Er det denne? Jeg får det ikke til å fungere. Hilsen PHP-Newb. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 <?php include('forum.php'); ?> Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 eh... lage forumet og deretter linke til det kanskje? slik det er gjort på hardware.no... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvordan inkludere et forum med siden. Jeg må si jeg ikke helt ser problemstillingen. Hva er det du vil, egentlig? Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg må si jeg ikke helt ser problemstillingen. Hva er det du vil, egentlig? Det jeg tror han mener er at han ønsker å ha et forum (eks. phpBB) på sin egen side... der man kan ha sine egne menyer på sidene og include selve phpBB forumet ... slik som på hardware. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Her er det jo da bulletin board, da, men... Til trådstarter: Hvis du bare skal lage ditt eget forum, last ned phpBB2. Det er veldig enkelt. Plug and pray. Prøv på phpBB2, og hvis det er noe spørsmål, fortsetter du bare med spørsmål her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Spør heller på www.phpbb.no/forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå