Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 ....... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MagnusEJ Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Luftfartsmuseumet i Bodø, vil jeg tippe. Både en F-5 og en F-86 skulle tilsi det, eller Flysamlingen på Gardermoen. Men denne spesifikke F-86en står vel på Bodø, hvis ingen har flyttet den i det siste... 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Flymuseum. Har aldri vært der sjøl, men tipper Bodø. Ville ikke bli forundret og jeg havnet langt utpå feil jorde. Hvis den piloten har sitti der siden annen verdenskrig så burde vel ha grodd måsa på'n? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Luftfartsmuseumet i Bodø, vil jeg tippe. Både en F-5 og en F-86 skulle tilsi det, eller Flysamlingen på Gardermoen. Men denne spesifikke F-86en står vel på Bodø, hvis ingen har flyttet den i det siste... Flymuseum. Har aldri vært der sjøl, men tipper Bodø. Ville ikke bli forundret og jeg havnet langt utpå feil jorde. Hvis den piloten har sitti der siden annen verdenskrig så burde vel ha grodd måsa på'n? Roar Ja, det stemmer på en prikk! Selvfølgelig var jeg innom Luftfartsmuseet i Bodø når jeg var nordafor. Hvis det er interesse for å se mer herfra så kan jeg godt legge ut en liten billedserie i morgen? Det var mye flott å se på dette museet. Sikkert mange som ikke har vært der siden det ligger litt utafor allfarveg.. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Ett meget teknisk godt bilde av ett interessant motiv. Skulle gjerne ha vært der selv Det er bare å komme med flere derfra Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Det var det jeg sa...en maskin som sender deg rett inn i evigheten...hvis du er på feil lag. Evighetsmaskin. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Flott fortsettelse av dette mysteriet . Det er jo tydelig at det er fly det dreier seg om når vi nå får se cockpiten på dette eldre jagerflyet . De to foregående viste detaljer fra innsiden av flyet . Det første var riktignok ikke av mitraljøsen , men av magasinet med ladeinstruksjoner (maks 280 skudd ) Det andre er jeg noe usikker på , men kanskje noe hydrauliske greier ? Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 En fin metallisk opplevelse. Likte dette. Mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Ett meget teknisk godt bilde av ett interessant motiv. Skulle gjerne ha vært der selv Det er bare å komme med flere derfra Mvh. Rolf Takk for det Rolf! Jeg legger ut noen flere bilder derfra i morgen, regner med flere synes dette er litt artig å se. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Det var det jeg sa...en maskin som sender deg rett inn i evigheten...hvis du er på feil lag. Evighetsmaskin. Ja, du har så evig rett! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Flott fortsettelse av dette mysteriet . Det er jo tydelig at det er fly det dreier seg om når vi nå får se cockpiten på dette eldre jagerflyet . De to foregående viste detaljer fra innsiden av flyet . Det første var riktignok ikke av mitraljøsen , men av magasinet med ladeinstruksjoner (maks 280 skudd ) Det andre er jeg noe usikker på , men kanskje noe hydrauliske greier ? Mvh Alec Takk skal du ha Alec! ☺ Jeg mener å huske at det andre bildet var detaljer fra en flymotor. I morgen kommer en liten serie fra museet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 En fin metallisk opplevelse. Likte dette. Mvh Ibn Hyggelig at du likte det Ingvald. Det er alltid litt vanskelig å ta bilder slike steder, alltid mye folk, skilt, lamper og andre elementer man helst skulle unngått. Derfor ofte best å gå tett på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg