Samuel nygård Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Heisann jeg installerte akkurat Win 10 på denne Asus pcn igjen men når jeg loder in kommer det ikke noe Asus koding screen lengere noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den Bk? Takk for svar Endret 10. august 2016 av AllFather dårlig tittel Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hei Du bør ha bedre titler på trådene din og være litt mer beskrivende av problemet, så får du nok kjappere hjelp Du vil ikke se windows logoen når windows starter opp, men ASUS sin egen, er det slik å forstå? Lenke til kommentar
Samuel nygård Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Ja det er det jeg vil få endra på Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg vet iallfall at med mitt hovedkort måtte jeg inn i kontrollpanelet og velge å starte opp maskinen i valgmodus. Der valgte jeg UEFI og valgte å forandre vekk fra hovedkortprodusent som logo under oppstart. Jeg regner med det er samme. http://www.eightforums.com/general-support/69337-asus-logo-replaced-windows-boot-logo.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå