Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Elvelandskap... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hei Alec! Kjekt å se at du kommer deg litt ut i naturen. Det er noe rart med elvebredden/berget? på høyrekanten, den virker utbrent på et vis? Ellers fin komp og flott grønnfarge. V2 gjorde meg nesten litt sjøsjuk..hadde heller ville løftet kamera litt og fått mer bakgrunn og mindre forgrunn. . Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg tror jeg siger det samme som Helene for det var det første jeg lagde mærke til..prøv at skrue lidt ned for blænden næste gang :-) eller smukt sted vh Suss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene og sussss !! Det er nok utbrenning ja , bildet ble tatt med appen jevn avspeiling og i alle innstillingene utenom custom (kundetilpasset) overstyrer den blender/lukker . Minste blender er f11 på dette kameraet men jeg kan aktivere det innebygde ND filteret og kunne ha satt ISO til 50 , det hadde sikkert ha hjulpet noe . For øvrig legger jeg ut originalen rett fra kameraet for å vise hvor mye jeg greier å redde ut av et i utgangspunktet mislykket bilde .optics Etterarbeidet/redningen ble gjort med DxO Optics Pro 11 Elite . Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Fint sug i bildet. Lyset er også en fin opplevelse. Mvh ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Fint sug i bildet. Lyset er også en fin opplevelse. Mvh ibn Hei Ingvald ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Er også selv fornøyd med bildet , men skulle gjerne ha unngått utbrenningen på steinen til høyre . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg