Den Røde Tsar Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 USA er et økende problem, de stakkars inbyggerne lider under vanstyret til en underutdannet cowboy... Samtidig er de en fare for omverdenen, hva skal vi gjøre? A: Ingenting, da vil de bare bli mer ødelagt, ennå mer arrogante, og vi får enda flere dårlige artister... Pro: Man kan slappe av istedet. Dagens Bush vil fortsette som spalte i avisa. Con: Som over, i tillegg blir bush gjenvalgt. B: Makt, hele verden denger møkka ut av dem i krig, og så kan de bli frie og demokratiske... Pro: Kult med at de får deng til en forandring, tøffe amerikanske sly å skyte ned. Con: Vanskelig, risikabelt. Involverer å dra til USA. C: Oppheve sanksjonene, em, det er visst ingen, over til: D: INGEN handel. Pro: Effektivt Con: Dårlig tilgang på Coca Cola, dette kan kompenseres for med Hafa "Jihad" Cola... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 D var ikke dum, QuibblaCola er faktisk ikke så verst, spesiellt digg er brusen deres "Fantasia", bra saker ) Kanskje de endelig får smake sin egen medisin mht. Cuba ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, saklig diskusjon ja. Underutdannet cowboy? Skal vedde på at han var mye mer utdannet enn deg på din alder. Husk, han var rik. Vanstyret? Å ja, det er nok derfor arbeidsledigheten går nedover, og at BNP har gått opp 8,2% i tredje kvartal... Ikke bare det, men nå gjennomfører de en "medicare" lovgivning... Nei og nei, bedre økonomi, mer sikkerhet, og mer medisiner til gamlingene, fysj-a-meg så dårlig. Nesten like dårlig som Norge. A: Enda mer bli ødelagt? Hva da? Hva har blitt ødelagt nå? Saddams hus? Å nei B: Ja, og ødelegg hele verdensøkonomien, og drep MILLIONER av folk samtidig. Jepp, dette er jo enda mer forsvarlig en Bush sin politikk. D: Ehm, ødeleggelse av verdensøkonomien, og dessuten handikappe en del land som er avhengige av amerikansk hjelp... Jepp. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Enig i at dette er en idiotisk tråd. Stakkars feilinformert hjernevasket ungdom. Seixon skal ha honær for god bruk av smilies. <-Arnold <-Nixon <-Kennedy <-Ricky Lake Show Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Jeg tenker ikke reelt OK! Ideen USa bør knuses... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, ideen USA bør knuses siden den har vært grunnlaget bak mye av det som har skjedd i Europa, og hvorfor ting fungerer som de gjør her. Jepp, helt idiotisk. Slette verden for massemordere og terrorister, og gi folk friheten til å velge sine egne ledere. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Den Røde Tsar: Om noen ide skal knuses vil jeg nok si at den du tydeligvis støtter bør stå først i køen (Opps! Den er visst allerede død!) USA som ide er genial. Vi trenger ikke alltid være enige i alt de gjør, men de er ansvarlige for sitt eget folk, slik norske politikere er ansvarlige overfor sine. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 USAs eget prinsipp støtter ikke det å la andre lands regjeringer løse thing som de vil... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det er vel mer USAs politikk, ikke prinsipp..... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Kall det hva du vil, samma for meg... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Kall det hva du vil, samma for meg... Synes dere kommunistungdommer i dag er 100 ganger verre enn nazister. Dere gjør det samme som nazister, bare verre. Prøver å spre budskapen på alle mulige måter, det er det dere gjør. Nazistene gjør det i stillhet og plager ingen med det. Dere generaliserer en folkemasse som om de var fluer på dritt. Nå synes jeg det er på tide å skjerpe seg med det der. Kommunismen virker ikke, har aldri virket, kommer aldri til å virke. USA har vært en liten nasjon som har blitt verdens mektigste. Å si at de er dumme, betyr at ALLE land i verden rundt er så jæævli mye dummere siden vi lar USA være der de er i dag. Jeg synes at amerikanere er sinnykt greie folk som er altfor godtroene på visse ting (akkurat som eldre folk fra alle verdens land). Synes navnet ditt Den Røde Tzar burde du blitt bannet for, da du provoserer meg. (hvis du har lest Goebbels innlegget forstår du hva jeg mener). EDIT : Jeg er av utenlandsk opprinnelse. Endret 25. november 2003 av VeXx Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Utenlandsk opprinnelse? Hva med det? Samma for meg! Jeg har all lov til å kalle meg hva jeg vil har jeg ikke? Hvis ikke, bare si ifra da... Jeg har ikke lest Goebbels innlegg. da jeg bare er her samtidig som JoachimR, eller tilsvarende folk... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jøss. Jeg er kommunist, men jeg er da for ****** meg ikke slem. Ikke banker jeg opp uskyldige mennesker (det gjør nassene), ikke bærer jeg våpen (det gjør nassene), ikke generaliserer jeg en folkemasse heller. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 veXx er min ny hero! Go kick some "commi' ass" Det du skriver er så true som det kan bli. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jøss. Jeg er kommunist, men jeg er da for ****** meg ikke slem. Ikke banker jeg opp uskyldige mennesker (det gjør nassene), ikke bærer jeg våpen (det gjør nassene), ikke generaliserer jeg en folkemasse heller. Nei, men hvor ofte gjør de det? Det skjer sjeldent og det er visse av de som er hjerneløse. Betyr ikke at alle er det, akkuratt som med kommunister ; er ikke sikkert alle er hjernevasket. Beklager sinnsykt kraftig innlegg, men måtte utrykke meg på en riktig måte. Og operasjon knus USA skal skje uten vold og våpen? Når ble kommunistene Ghandi? Sa at jeg var utenlandsk pga at dere ikke tror jeg er en ny-nazist. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Stopp USA i å bruke vold for å befri folk... ved å være utallige mange ganger voldelig selv... Ehm, pardon my french, but isn't that called "hykleri"? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 veXx er min ny hero! Go kick some "commi' ass" Det du skriver er så true som det kan bli. Glad du ikke hater USA Har faktisk familie i USA, bor i Maryland rett utenfor Washington DC. Jeg forstår ikke hva som får folk til å gå imot en hel nasjon, for det første så skaper du deg fiender (uforventet?) fra første stund. For det andre så blir det verre å diskutere sånne ting, fordi det blir som å snakke til vegger.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jøss. Jeg er kommunist, men jeg er da for ****** meg ikke slem. Ikke banker jeg opp uskyldige mennesker (det gjør nassene), ikke bærer jeg våpen (det gjør nassene), ikke generaliserer jeg en folkemasse heller. Nei, men hvor ofte gjør de det? Det skjer sjeldent og det er visse av de som er hjerneløse. Betyr ikke at alle er det, akkuratt som med kommunister ; er ikke sikkert alle er hjernevasket. Beklager sinnsykt kraftig innlegg, men måtte utrykke meg på en riktig måte. Og operasjon knus USA skal skje uten vold og våpen? Når ble kommunistene Ghandi? Sa at jeg var utenlandsk pga at dere ikke tror jeg er en ny-nazist. opperasjon knus USA er bare fjas som ingen kommunister ville vedkjennt seg. Svekke den USAske økonomien derimot, det kan jeg støtte. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Stopp USA i å bruke vold for å befri folk... ved å være utallige mange ganger voldelig selv... Ehm, pardon my french, but isn't that called "hykleri"? Hypocrits in American. Stemmer så det suser. Vet at de fleste har ikke kikket på manifestet og andre ting, men er alle ting der inne er non-violent??? Seriøst Endret 25. november 2003 av VeXx Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Oppheve sanksjonene, em, det er visst ingen, over til: Det er faktisk innført sanksjoner mot USA fra EUs side. Norge er i ferd med å dilte etter. Straffetoll på en rekke produkter fordi USA på sin side har innført GATTstridig toll på stålprdukter for å beskytte sin stålindustri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå