Mr.Bean Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Hei. Jeg har et hus der springen på kjøkkenet gir i fra seg kokende varmt vann. Det har alltid vært sånn. Og det får meg til å lure på om det kan omgjøres tilbake til det normale. Forrige eierene på dette huset sa bare at det er sånn. Så hva skyldes dette? Hva kan en gjøre for å få det tilbake til det normale? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Du kan endre temperaturen på varmtvannsberederen. Bruker å skjule seg bak et panel. 1 Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Som sagt, vanligvis en litt skjult termostat på berederen som lar seg justere. 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Det finnes en del fordeler med å holde temparaturen høy slik du har den: http://www.dinside.no/906655/hvor-varmt-skal-varmtvannet-vaere Spesielt bakterivekst, og muligheten til å skylle med varmt vann når du vasker ol. er gode grunner til å ha tempen høy. Spesielt hvis du bruker mye varmvann. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Høres mer ut som han har problemer med at han bare får varmt vann fra springer, stemmer det? I så tilfelle er det noen rare koblinger ute å går Lenke til kommentar
Mr.Bean Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Takk for svar. Denne tanken er i fra 1977 ifølge dekselet. Bak er det en dobbel ventil, vil jeg tro. Og inni dekselet er det kun et ledningsystem. Endret 10. august 2016 av Mr.Bean Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Det er da en vribryter med tall på der nederste bildet, rett under det svarte Og den ser det ut som står helt på maks. Ellers næreme den seg dobbelt forventet levetid også. Endret 10. august 2016 av aklla Lenke til kommentar
Mr.Bean Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Det var den jeg trudde. Var litt i tvil. Takk skal du ha! Skal ikke beholde tanken. Det blir berre midlertidig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå