Mastiff Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg rydder i boden på hytta, og jeg har begynt å hive ting som bare har ligget der i mange år, uten å bli bruk. Men denne greia her vil jeg ikke hive før jeg finner ut hva f... den er til! Den har trolig ligget der i mellom tre og ti år (ut fra hvor den lå...), og den har som det syns på bildet en liten låsekule. Det er en kraftig fjær inni den, for når man trykker den sekskantede delen ned mot hylsa med mønster. I tillegg er det et tynt spor i den tynnere, runde, motsate enden, som kan skrus løs. Jeg lurer på (men vet ikke sikkert) om det kan ha noe med fiskeutstyr å gjøre. Jeg tviler sterkt på at jeg har bruk for den, men den er så snål at det hadde vært interessant å vite hva de er før jeg hiver den! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det nærmeste jeg kan foreslå er vel en del av en ventil. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Jeg tenkte på det, men jeg syns den er altfor svær. Jeg har ikke noe her som trenger en så gigantisk ventil. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Ganske nøyaktig 11 centimeter. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Spesial-bit som har fulgt med et møbel eller noe slikt? Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Nei, det er jeg ganske sikker på at det ikke er. Den er fra før vi begynte å sette inn nye møbler her. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Ser ut som en litt eksotisk drillbit-adapter for å komme til og skru på vanskelige steder. Den nederste delen på bildet festes i drillen, og drillbit festes øverst, Så kan du holde i håndtaket for å sikte inn på skruer. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Godt tenkt, men den er ikke bitstørrelse. Og i tillegg er den altfor tynn i stangen, så den vil knekke kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå