Swipper Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg har en MacBook som er mange år gammel og er svært treg. Skulle gjerne hatt litt fart på denne og økt lagringsplassen, da den er helt full. Trenger minimum 1 TB lagring. Info: MacBook 13 tommers, sent 2009. Modellidentifikator: MacBook6,1. Prosessor 2,26 GHz Intel Core 2 Duo. Hukommelse 2 GB 1067 MHz DDR3. Grafikk NVIDIA GeForce 9400M 256 MB. Programvare OS X 10.9.3 (13D65) Hvordan finner jeg harddisker som passer til min MacBook? Hva trenger jeg av info for å finne de riktige? Håper noen der ute i verden kan hjelpe en mann i nød Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg kan ikke en dritt om Mac, men det ser jo rimelig rett frem ut. Så da kan du kjøpe en standard 2,5" SSD http://www.prisjakt.no/product.php?p=2880213 Re-installasjon av OS X kan jeg ikke hjelpe med Lenke til kommentar
Swipper Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Helt topp. Akkurat det jeg trengte. Tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå