enge Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Hei, jeg hadde aldri en Nintendo ds når jeg var liten og spilte alltid bare hos vennene mine når jeg skulle spille Pokemon. Nå som Pokemon Go har kommet fikk jeg litt lyst til å kjøpe en Nintendo og Pokemon bare fordi jeg aldri fikk gjort det egt:D. Har vurdert å kjøpe en Nintendo Pokemon 20 års jubileum utgaven men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe av ds. Hva burde jeg kjøpe for å ha det mest gøy? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Hei, jeg hadde aldri en Nintendo ds når jeg var liten og spilte alltid bare hos vennene mine når jeg skulle spille Pokemon. Nå som Pokemon Go har kommet fikk jeg litt lyst til å kjøpe en Nintendo og Pokemon bare fordi jeg aldri fikk gjort det egt:D. Har vurdert å kjøpe en Nintendo Pokemon 20 års jubileum utgaven men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe av ds. Hva burde jeg kjøpe for å ha det mest gøy? Du bør kjøpe en "New Nintendo 3ds XL". Kjøp XL versjonen av 3ds, simpelthen fordi større skjerm er deiligere, bedre batterilevetid(sier seg selv). Sammen med den må du kjøpe lader(følger ikke med i pakken). Pokemon X eller Y og Omega Ruby eller Alpha Sapphire. Der er den fulle og hele opplevelsen Anbefaler denne på det sterkeste! https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Nintendo-3DS/3DS-Maskinvare/Maskinvare/New-Nintendo-3DS-XL-Hyrule-Edition-127465-p0000056322 Råere utseende på en 3ds får du ikke Edit: Ser at linken ikke vil fungere uansett hva jeg gjør. Gå inn på Gamezone.no Søk på "New 3ds hyrule edition" Velg "New 3ds XL hyrule edition" Endret 9. august 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Bare kjøp den nyeste 3DS'n. Du har ingenting å tape på det. De gamle sliter med diverse problemer som den nye ikke har. Spill fra alle generasjoner DS funker på alle versjonene uansett. Du finner sikkert en brukt New3ds på finn. Endret 10. august 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå