AfterGlow Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 De nye ryktene bringer også mer informasjon om kameraløsningen.RYKTE: – iPhone 7 kommer ikke med fysisk hjemknapp Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Da slipper Apple at folk kjøper uoriginale skjermer når de knuser dem. Hvis hjemknappen med fingeravtrykksensoren ikke kan flyttes over så kan man ikke mekke selv lengre, Lenke til kommentar
f1zzy Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Merkelig. Apple klarer ikke å lage en trykkfølsom mekanisme som gir den samme følelsen som en fysisk knapp, så hva er egentlig årsaken til dette?Er det for å øke den forventede levetiden til hjem-knappen? Er det for å bedre kunne registrere fingeravtrykk? Uansett så bør det være en ganske god grunn, for i likhet med de fleste andre er jeg relativt fornøyd med fysiske knapper som kan trykkes ned på iPhone-modellene som eksisterer i dag, og blant dem jeg har eid har hjem-knappen aldri vært kilden til problemene i sammenheng med slitasje. Endret 9. august 2016 av f1zzy Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Merkelig. Apple klarer ikke å lage en trykkfølsom mekanisme som gir den samme følelsen som en fysisk knapp, så hva er egentlig årsaken til dette? Er det for å øke den forventede levetiden til hjem-knappen? Er det for å bedre kunne registrere fingeravtrykk? Uansett så bør det være en ganske god grunn, for i likhet med de fleste andre er jeg relativt fornøyd med fysiske knapper som kan trykkes ned på iPhone-modellene som eksisterer i dag, og blant dem jeg har eid har hjem-knappen aldri vært kilden til problemene i sammenheng med slitasje. Hvis iPhone 7 blir vannsikker fjerner de nok hjem-knappen for å gjøre jobben sin lettere. Det kan også være bedre margin med trykkfølsomme knapper, og Apple er alltid interessert i å tjene penger. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Merkelig. Apple klarer ikke å lage en trykkfølsom mekanisme som gir den samme følelsen som en fysisk knapp, så hva er egentlig årsaken til dette? Jeg merker ikke forskjell på falsk og ekte knapp på MacBook, så det er mulig at iPhone 7 blir like realistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg