- Cre8or - Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Noen som har en formening om dette er normal hastighet på en 850 Evo.? Mener å huske jeg hadde høyere tall på en eldre Corsair-ssd (med lavere hastighet) Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Litt lav kanskje.. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Kan være litt tilfeldig hva man får men disse programmene. Kjører man flere på rad så kan man se resultatene endrer seg. OC av CPU påvirker det også - sikker på at dine 5 ghz er stabile (hvis sig stemmer). Ellers ville jeg droppa benching av SSD, det er null poeng å prøve å hærpe den. Endret 9. august 2016 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 La inn 'Samsung Magician' og kjørte 'Optimize', hjalp litt da.. Skal ikke tukle noe mer med ssd'n nå Jepp, stabilt i alt jeg bruker den til, men har ikke kjørt tunge cpu-belastende programmer over natta, Men aldri opplevd bsod eller at den har 'hengt seg' Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Hvordan er Nvme-ssd'n du har? Er det merkbart kortere lastetider i bla.a spill? (i forhold til vanlig ssd) Endret 9. august 2016 av MariusSR_1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Vetta f ... Sikkert ikke. Det er jo prisen som betyr noe er det ikke? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Haha ja ikke sant Var like før jeg bestilte Samsung 950 pro, men syns det var for ille Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Er mer sugen på 2 i raid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå