Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder... start av samtale


Anbefalte innlegg

er veldig glad for at jeg fikk muligheten til å bli kjent med henne og ha et forhold med henne og skulle ønske det kunne vart lenger. Er selvfølgelig kjipt at det ble slutt ettersom hun var den type jente jeg vil ha et forhold med. 

Men som du skriver G27, nå er jeg en erfaring rikere, men absolutt ikke lyst til å være singel igjen... Og ja, jeg har slettet henne fra alt jeg hadde lagt henne til. 

 

Det positivet er at jeg har en ny date planlangt til lørdag, bare pratet sammen på tinder og hun tok faktisk initativet til å møtes. Så krysser fingrene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden vi er inne på tinder - et raskt spørsmål:

 

tenkte å opprette en profil, men har meget få bilder av meg selv i diverse settinger. kan jo ta en selfie, men vet jo ikke hvor populært det er? kan jo vise frem kroppen min også, men skrytebilde med sixpack er vel heller ikke det beste?

 

noen tips? eventuelt hva har dere på av bilder på profilen?

Som kvinne misliker jeg bilder i bil, toppturer, sydenturer, på fest, på kafe osv. Og spesielt bilde med eksen der eksen er delvis klippet ut. Hverdagsbilder! Selfie av deg er helt innafor

 

Anonymous poster hash: d53cb...840

Lenke til kommentar

møtte henne på en liten koselige cafe. satt der i to timer og bare prata. kikk ut for litt frisk luft og rusla rundt i byen. Var fremdeles lenge til bussen hennes kom, så satt oss i bilen min og tok en kjøretur, sladda litt på noen parkeringsplasser. Var sammen i 4.5 time. etterhvert så ble hun ganske åpen på forskjellige ting om fortiden hennes, men som hun nå hadde lagt bak seg og kommet seg videre. 

 

Har veldig mye til felles, samtidig som vi også er litt forskjellige. Neste er filmkveld og igjen der hun tok initativet til å spørre. gleder meg allerede. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ser at det er mye negative tråder her, så er kommer en positiv oppdatering om daten min i helga. 

Hentet henne på togstasjonen på lørdag, dro hjem til meg. viste henne rundt i huset, pratet en liten stund om stort og smått. begynte å lage pizza, så på et par filmer. tok ikke lang tid før hun satt seg godt tilrette i armkroken min. surra og tulla med hverandre en god stund. Følte som vi begge tenkte det samme, ettersom vi gikk inn for et kyss på samme tidspunkt.

 

kyssa mye utover kvelden, delte seng for natta, men ikke noe sex, hun ville vente, noe som jeg forstår godt. lå og kosa lenge i senga morgen etter. spiste middag og hun spurte om hun kunne bli en natt til og ta en tidlig buss hjem og til skolen. ble litt mer action i går kveld. fremdels ikke sex, men fremdels morro og hyggelig. kom på jobb på sugemerke og skrapesår på ryggen

allerede kommet lengre med denne jenta, enn det jeg gjorde med ex'n som jeg var i et forhold med i nesten 3 måneder. hun åpnet seg litt mer. 

 

skal kanskje se henne igjen til helga. hun har allerede sagt at hun liker meg og er interessert i å fortsette å møtes og se hvor det fører henn 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

er egentlig bare meg selv, når jeg er på date :) alltid vært meg selv egentlig, men aldri vært på date før jeg møtte ex'en. Når jeg begynner å bli trygg på en person, så kommer en annen side av meg frem. Den siden fikk daten min se i helga, og som sagt så har hun  åpnet seg litt og. 

 

vil ikke si at jeg er forelska, men hun er i tankene mine så si hele tiden og gleder meg til neste gang jeg skal være med henne. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Blåser nytt liv I denne gamle tråden, da jeg trenger råd og dere har gitt meg bra svar tidligere.

 

Det gjelder den jenta jeg var på date med I januar.ting går kjempe bra, sexen er bra og vi er trygge på hverandre riktignok ikke blitt sammen enda.

 

Her I går, så sendte jeg en snap og bare lurte på hva hun drev med. Til svar fikk jeg at hun hadde besøk av en kamerat hun gikk på folkehøyskole med. Men den kameraten liknet veldig på ex'n hennes som hun ble sammen hun ble sammen med på den samme skolen.

Og han er også med henne på skolen idag, så han har jo da sovet hos henne. Og den tanken gjør meg veldig ukomfertabal. Hun har sagt at jeg ikke trenger å bekymre meg for andre gutter eller at hun skal ligge med andre så lenge vi dater.

 

Sjalu som jeg er så begynner jeg jo å tenke, sovet og koset sammen, skal de prøve på. Skal jeg ta det opp med henne, bare la det ligge, eller er det jeg som bare overtenker som vanlig??

 

Trenger svar

Lenke til kommentar

La det ligge. Hvis det skjer noe mellom dem så er dere jo ikke sammen uansett, og da er det bedre at dette skjer nå enn at det skjer når dere eventuelt er blitt kjærester. Så kan du gå videre i stedet.

 

Ikke bli masete. Med mindre hun liker å gjøre gutta sine sjalu da, men er noe som gjør at man bør løpe i motsatt retning.

Lenke til kommentar

Prøv å la det ligge. Dere er jo ikke sammen, og med mindre hun prøver å gjøre deg sjalu er det ikke noe å stresse med.

 

Klarer du ikke å la det ligge tyder det på at du er i ferd med å bli investert i forholdet, og da er det på tide å ta den praten sånn at dere deler samme oppfatning. Enten ta skrittet ut og bli eksklusive hvis dere begge vil det, eller ta et skritt tilbake hvis det kun er du som føler det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

var exen hennes ja. spurte om det, de er bare gode venner, ingen følelser involvert lenger. 

Hun har en del bagasje og en vondt fortid og vanskelig oppvekst. Blitt såret mye av andre personer hun har datet. Hun har ikke datet mange, men blitt veldig såret av noen av de.

hun fortalte at hun skulle søke på jobb og begynne å jobbe helger og en dag i uka. noe som involverte at vi kanskje ville få mindre tid sammen. jeg holdt meg positiv og sa at vi kan få dette til å funke for det, og hun sa seg enig. dette er noen uker siden nå. når exen min fikk jobb, så tok det to og tre uker mellom hver gang i så hverandre, noe som jeg syntes var ganske kjipt, så jeg fortalte dette til jenta som det nå er snakk om.

 

Men når jeg var hos henne i går, så hadde vi det fint. hadde sex, pratet og lo. snakket også litt om hvor vi var på vei. Når jeg skulle dra, så fulgte hun meg ut til bilen. når jeg stod og holdt rundt henne for å si hade, så begynte hun å gråte. Spurte hva det var, og hun svarte at hun var så psykisk sliten. Masse tidsfrister og jobb på skolen, jobbsøking, press hjemme ifra og så klare å finne tid til meg og vennene sine. Hun sa at hun ikke lenger hadde psyken for å date meg lengre. at hun måtte ta vare på seg selv. Hun har mye å gjøre fremover og visste at hun ikke ville komme til å få tid til meg.

 

Det var en god blanding av psykisk sliten, lite tid og fortids stuff som kom opp igjen, som gjorde at hun hadde det veldig dårlig for tiden. det var alt dette som gjorde at hun valgte å avslutte det mellom oss. Jeg skjønner henne og hvorfor hun tok det valget. hadde gjort det samme, hvis jeg var i hennes situasjon. 

 

Så tror at jeg skal holde meg litt unna dating fremover. Søkt skole til høsten, og hender nok opp med å flytte. Så lite interessert i å begynne å kanskje date en ny jente om en måneds tid for eksempel for å så bli sammen etter to måneder og så må jeg flytte noen uker senere. 

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
emmklise31 skrev (9 timer siden):

Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Hvordan er lønna hos Tinder?

Du som liksom skulle prøve deg på sexsider, mener jeg:

image.png.9676047a8e55941029fa2973e5fde7d1.png

Endret av hekomo
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
hekomo skrev (På 24.12.2020 den 19.39):

Hvordan er lønna hos Tinder?

Du som liksom skulle prøve deg på sexsider, mener jeg:

image.png.9676047a8e55941029fa2973e5fde7d1.png

Nå henger du ut noen basert på et innlegg laget for 13 år siden. Ikke alle lever i monogami - og alle forhold er ulike. Dessuten har de fleste som har levd en stund en fortid som man ikke nødvendigvis står inne for i dag. Du har ingen rett i å henge ut en person på denne måten; derfor - rapporterer jeg deg for dette. Håper begge disse to innleggene (meg og ditt) blir fjernet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...