IngvaldNordland Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Call down under Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Umiskjennelig I.N:-) Her var det mye og ta av, i et fantasifullt bilde. Linjer, lys, strukturer og ikke minst den Derrick lignende personen. Alt er som det skal være! At det i tillegg trigger lysten til og spinne en story, blir prikken over Å´en.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Ser for meg en form for håpløshet og fortvilelse i bildet, i så måte et sterkt bidrag. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Kreativt og fantasitriggende . Flott etterarbeid. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jo, det ble kanskje litt vel finurlig så jeg nøyer meg med å være pirkepinn og nevne linje ut i øvre venstre gjørnet som kunne vært unngått. men ser jo at man kan fabulere og finne forskjellige ting her som f.eks. Pål som fant for lengst avdøde Derrick. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Skikkelig kult bilde! Likte spesielt godt den lille blånyansen. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Umiskjennelig I.N:-) Her var det mye og ta av, i et fantasifullt bilde. Linjer, lys, strukturer og ikke minst den Derrick lignende personen. Alt er som det skal være! At det i tillegg trigger lysten til og spinne en story, blir prikken over Å´en.... Mange takk P mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Ser for meg en form for håpløshet og fortvilelse i bildet, i så måte et sterkt bidrag. Mvh Ragnar Mange takk for dine betraktninger ? Mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Kreativt og fantasitriggende . Flott etterarbeid. Mvh Alec Mange takk for dine betraktninger Alec. Mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Jo, det ble kanskje litt vel finurlig så jeg nøyer meg med å være pirkepinn og nevne linje ut i øvre venstre gjørnet som kunne vært unngått. men ser jo at man kan fabulere og finne forskjellige ting her som f.eks. Pål som fant for lengst avdøde Derrick. Roar Takk skal du ha Roar. Set den mvh ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Skikkelig kult bilde! Likte spesielt godt den lille blånyansen. Takker for den Helene. Artig at du tar opp den detaljen som også jeg satte pris på. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg