Jentungen2 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Himmelen i vest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Virkelig et smukt motiv..men jeg ved ikke om det kun er mig..men jeg synes der mangler lidt skarphed rundt omkring..eller tager jeg fejl..kan jo være på min skærm :-) Meget smuk himmel også ..skønt sted at sidde og hygge sig ..vh Suss Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Det kan nok være det Sussss, at det mangler litt på skarpheten, ikke uenig i det. Jeg har tatt håndholdt, brukt min vidvinkel linse på minste brennvidde 11mm, f11 og 1/100 sec og mener jeg har satt fokuspunktet veldig sentrert i bildet, mulig jeg skulle satt fokuspunktet ved den innerste strandenbanken men nærmest vannet istedetfor :-) Mener jeg har lest noe om at mange linser også er slik at man ikke får det beste ut av dem i max og min området for brennviddene :-) Stemmer ikke det ?Jeg er generelt ikke helt fornøyd med denne vidvinkel linsen min, men det kan jo være noe med brukeren , så hvis noen har noen erfaringer eller tanker om det så hører jeg veldig gjerne om det Endret 9. august 2016 av Jentungen2 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Det kan nok være det Sussss, at det mangler litt på skarpheten, ikke uenig i det. Jeg har tatt håndholdt, brukt min vidvinkel linse på minste brennvidde 11mm, f11 og 1/100 sec og mener jeg har satt fokuspunktet veldig sentrert i bildet, mulig jeg skulle satt fokuspunktet ved den innerste strandenbanken men nærmest vannet istedetfor :-) Mener jeg har lest noe om at mange linser også er slik at man ikke får det beste ut av dem i max og min området for brennviddene :-) Stemmer ikke det ?Jeg er generelt ikke helt fornøyd med denne vidvinkel linsen min, men det kan jo være noe med brukeren , så hvis noen har noen erfaringer eller tanker om det så hører jeg veldig gjerne om det Det kan godt tænkes jeg ved det heller ikke..har først lige lært at tage fokus 1/3 ind i et bilede ...trods jeg har taget billeder i rigtig mange år. og vidvinkel kender jeg ikke noget til..vi må se om andre skriver noget her :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg