Gå til innhold

Skjermbilde

darkwingduck

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger litt hjelp her.

Plutselig en dag jeg surfet på internett hengte maskina seg opp, og jeg startet på nytt igjen med ctrl alt delete.

Alt så helt greit ut helt til maskina startet opp skrivebordet.

Nå har jeg nemelig svarte kanter på alle 4 sider, og det virker ikke å skifte oppløsning inne på Kontrollpanel>skjerm..

skjermbildet er perfekt før windows starter opp. (ser det der jeg velger i mellom å starte windows og linux..

men det blir altså svarte kanter på alle sider når skrivebordet i windows starter opp.

hvis noen vet hvor feilen ligger så hadde det vært fint :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... Det kan ikke være instillingene på skjermen, da skjermbildet er fullt uten svarte kanter når jeg er på skjermen der jeg velger mellom Linux og windows..

hvis det er noe med skjermkort instillingene, hvordan ordner jeg det opp igjen?

Det blir ikke bedre av å skifte til 16 bits, eller dra den saken til høyre/venstre (den som er ved siden av der man velger bits..

Lenke til kommentar
Hm... Det kan ikke være instillingene på skjermen, da skjermbildet er fullt uten svarte kanter når jeg er på skjermen der jeg velger mellom Linux og windows..

Feil konklusjon. Der er det en annen oppløsning, skjermen har forskjellige innstillinger for forskjellige oppløsninger.

Du har ikke engang forsøkt?

Endret av hårek
Lenke til kommentar

Som sagt: Ionene på skjermen er mye større en til vanlig også... når jeg prøver med knappene på skjermen med V size og H size så kan jeg trekke skjermen så den kommer ut til hjørnen, men ikonene er jo like store fortsatt..

Men det du sa om forandret sekvens på skjermkortet, hvordan kan jeg se det/hvilken meny ligger det under?

Endret av darkwingduck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...