Arodem Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Vår anmelder er godt igang med spillingen.VIDEO: Se oss spille litt av No Man's Sky direkte akkurat nå Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Forferdelig lav FOV. 50? Håper det går an å skru opp dette Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Forferdelig lav FOV. 50? Håper det går an å skru opp dette Dette er PS4-versjonen, så på PC går nok det, ja. Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 forbauser meg litt at anmelder ikke vet hva msi 970 er for noe.. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Kan du bygge baser og sette opp turrets osv? Står at de har eller skal adde farming i spillet. Blir dette onboard ships? Så mye features det er vanskelig å finne ut konkrete ting :S Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 forbauser meg litt at anmelder ikke vet hva msi 970 er for noe.. Jeg vet hva 970 betyr i NVIDIA GTX-format, men har ikke like mye peiling på msi-kort. Derfor jeg ikke ville kommentere noe skråsikkert Lenke til kommentar
UberPink Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 5 av 10... k...blir nok mye bra oppdateringer fremover tror jeg... med basebuilding etc som nevnt,, se bare hvor eve online er idag pga videreutviklinga.... -spilte for første gang 2 timer på jobben i går.. kjenner at jeg lengter tilbake.. må kjøpes imorgen...... Lenke til kommentar
UberPink Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Kan du bygge baser og sette opp turrets osv? Står at de har eller skal adde farming i spillet. Blir dette onboard ships? Så mye features det er vanskelig å finne ut konkrete ting :S sto de skulle ordne med bygging av baser i neste eller nermeste patchene Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Dette spillet virker til å ha fått rimelig mye hets av PC-gamere. Får håpe at de fikser de problemene spillet har, eller så kommer de til å miste mange spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå