Ticklebell Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg leier leilighet og internett er inkludert, så jeg har bare koblet meg på deres trådløse internett i etagen over. Jeg har en LG Smart Blue-Ray 3D som jeg gjerne skulle ha koblet opp til nettet, men jeg har ingen anelse om hvordan. Dekoderen jeg har er Whitebox og jeg har en ZyXel . Jeg har prøvd å få dette til og koblet ledninger hit og dit men alt jeg får er "Det er ikke noe nettverk å koble til" Når jeg prøver å konfigurere så får jeg opp en mulighet som ber meg om å "Angi en IP-adresse og DNS" Den har følgende ønsker for informasjon for IP-Modus: IP-adresse (no prob), Subnettmaske og Gateway DNS-server, Primær og Sekundær. Help!? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Får ikke helt tak i problemstillingen. "Få internett til å fungere via lydsystem" - hvor kommer "lydsystem" inn i bildet? Hvor er det du får "Det er ikke noe nettverk å koble til" - på LG spiller, Whitebox, eller ZyXel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå