Takras Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Et solid brettspillspill som gir den komplette mysteriumsopplevelsenANMELDELSE: Mysterium Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Dette ser spennende ut. Fungerer det som familiespill, eller er det mer rettet mot den voksne brettspillgruppen? Begge deler? Har en 9 åring i hus som tar regler relativt lett og er lei av Catan Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Mulig jeg leste for dårlig, på mobilen, men antall spillere og alder? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Mulig jeg leste for dårlig, på mobilen, men antall spillere og alder? 2-7 spillere. Alder er fortsatt et «mysterium». Endret 10. august 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Mulig jeg leste for dårlig, på mobilen, men antall spillere og alder?2-7 spillere. Alder er fortsatt et «mysterium». La inn en kort setning om det nederst nå. Det er anbefalt at man er 8 eller eldre. Endret 10. august 2016 av Arodem Lenke til kommentar
Takras Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Heisann, er på reisefot så beklager sent svar. Det er for 2-7 spillere, men foretrekker mer enn to. Alder er variert, men det går fint med 8 år. Å spille med barn i dette spillet som voksen er en helt annen utfordring, man må sette seg et helt annet mindset, for barn resonnerer utrolig annerledes enn voksne. Veldig gøy det og Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Heisann, er på reisefot så beklager sent svar. Det er for 2-7 spillere, men foretrekker mer enn to. Alder er variert, men det går fint med 8 år. Å spille med barn i dette spillet som voksen er en helt annen utfordring, man må sette seg et helt annet mindset, for barn resonnerer utrolig annerledes enn voksne. Veldig gøy det og Takk for tipset. Anmeldelsen var fornøyelig å lese. Bestilte nå (takket være denne artikkelen). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå