Fredrik N. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 bud kirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Vakker kirke med fint utsnitt i V2. Ellers liker jeg komposisjonen i V1 der deler av kirken blir synlig mellom bygningene. Kan minne om Røros der kirken mer eller mindre er synlig fra alle kanter. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Takk for kommentaren, Ragnar! Forøvrig er kirka bygd i 1717. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Ja, det er jo gjerne i kjerka budene hører hjemme. Her velger jeg meg V1, men nevner litt kloning eller kutt helt ute i høyre bildekant. Men sånt er det kanskje bare meg som ser? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Ja, jeg ser det, Roar, kan av og til være litt sløv når det gjelder slik. Men takker for lærerik kommentar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg