dysfunctional Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Hei alle sammen! I slutten av juli søkte vi etter nye moderatorer og veiledere her på diskusjon.no. Vi har nå avsluttet søket og har nå tilbudt 9 stk frivillig verv her på forumet. Det er da med stor glede jeg ønsker velkommen til disse 9 stk nye medarbeiderne inn i varmen her hos oss på diskusjon.no! Det er 4 stk nye moderatorer og 5 stk nye veiledere. Våre nye moderatorer: OhEasy Camrot Krimt3k AllFather Våre nye veiledere: Morten A Uderzo Evil-Duck El-Ateisten Dragen Ta de vel i mot, jeg er kjempesikker på at dette blir et godt samarbeid! Vil samtidig takke for alle søknader vi mottok og takke så mye til de som ønsker å bidra frivillig til å holde forumet gående dag etter dag. Hjertelig velkommen skal dere alle være 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Takker, bukker og neier for sjansen, og håper publiken og staben blir fornøyd med oss alle 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Takker nok en gang for en flott mulighet! Vi vil gjøre vårt aller beste for at Diskusjon.no fortsetter å være et fantastisk forum for alle brukere. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Takk så mye for muligheten. Håper jeg og mine nye kolleger kan bidra til et enda bedre forum 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå