Complexity Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Heisann. Flere som har trua på dette spillet? Ser for meg å sløse alt for mange timer på finske veier eller i sauna. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?l=norwegian&id=651939391 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Dæven, det var gebrokken snakking og et forholdsvis stilig spill. "It's about drinking and smoking cigarettes" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Jepp. Finnland 1995. øl og bilskruing. Gleder meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Digger stilen. Får håpe at det holder underholdningen oppe med gameplay også. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det er ute nå, men lite aktivitet i tråden. Må bare si at dette spillet er helt genialt! Jeg satt i ett strekk og bygde ferdig Satsumaen i går. Dette kan jeg ikke anbefale nok. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Har sett litt på dette og vurdert å kjøpe det men virker som det er et typisk spill du blir lei av etter 1 time, stemme det? og må du har ekstremt peiling på bil eller holder det med basisk kunnskap der? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg synes det var veldig moro, men du må for all del bare vente til det blir mer ferdig. Du trenger ikke mye kunnskaper om bil. Det gjør kanskje ting litt lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå