Redaksjonen. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 IT-sjefen i Ruter mener flere burde la IT være en del av kjernevirksomheten i organisasjonen Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 IT-sjefen i Ruter mener flere burde la IT være en del av kjernevirksomheten i organisasjonen Alle vet hvordan ruter sine billetter flexus gikk: http://www.aftenposten.no/norge/Flexus-er-doende---NSB-og-Ruter-vil-ha-egne-kort-191154b.html Syns artikkelen selv er så kjedelig at jeg kunne finnet ligdene på itavisen.no. Hva å heller finne noen andre personer bill gates? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Endre Angelvik sørger for at kollektivreisende i Oslo kommer seg frem i rushtiden Man kommer frem ja, 15-20 min etter rutetabellen.. Lenke til kommentar
85HZXNCK Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Gode perspektiver, tanker fremover :-) Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 IT er en sentral del av de fleste selskaper sin virksomhet og har direkte innflytelse på sluttproduktets kvalitet. Da er det mye viktigere å bygge opp egen kompetanse enn å outsource IT til "one size fits all" megaselskaper. Veldig mange moderne produkter har en eller annen form for programvare inkludert, så IT bør helt klart være en sentral del av virksomheten til et stort spekter av selskaper for å levere best mulige produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå