Gå til innhold

Respons av side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, ikke bli sinna nå, du spørr tross alt etter respons og forslag til forbedringer..

* Hovedbildet (header) byttes ut!

- Det ser ut som et 100px bilde har blitt strukket ut i et middelmådig gfx-prog.

- Teksten er WordArt (ikke si noe annet)! Og det går ikke an å lese hva som står under Gitar++ (men jeg vet det står info, tester, faq's og noe til) allikevel :thumbdown:

- Den står ikke i stil med resten av siden. Lys/mørk. Fargekombinasjon.

- Du har satt WortArt teksten rett over bilder, ikke noe myk overgang eller noe, slik at kantlinjene fra WortArten viser.

- Header er bredere enn resten av siden

* Bruk av maaange fonter

- Standartfarge (knallblå) og underlinje gjør seg dårlig.

- Times New Roman har ikke noe å gjøre på noen webside, utenom artiklene til VGNett.

- Talte 3 forskjellige fonter og 7 forskjellige størrelser bare på hovedsiden. :shocking:

* Generelt forvirrende og uryddig layout

- Som sagt, header er bredere enn resten

- Samkjør fargene bedre (colormatch.dk, selv om jeg ikke liker denne)

- Standard kantlinjer på tabeller gjør seg ikke bra.

- Når jeg går inn på "software" og "effekter" ser det utrolig dumt ut. Hva med å gi teksten litt pusterom?

- Hovedsiden og "logo" sier Gitar++, resten sier Gitar+.

Sikkert noe jeg har glemt, men det ble litt mye på en gang for en 83-mod kritiker kan en si.

Ikke mye positivt som du sikkert ser, men du spør etter respons og jeg gir deg det jeg har på lager. Ærlighet varer lengst. :roll:

Mitt råd er å se litt rundt på f.eks våre (forumbrukere) sine sider, og ta med deg litt inspirasjon derifra. Finn deg en annen editor enn fp-express 2.0, den har ikke store potensialet for å lage en phet side. Dreamweaver eller en nyrere fronpage ville nok være bra for deg. Eller standardrådet herifra forumet; Lær deg litt HTML og CSS og eksperimenter deg litt frem.

Det er bedre å bruke ingen grafikk enn å bruke MSPaint eller WordArt-generert.

En postiv ting ser jeg; link til dunestar.tk :green:

EDIT; Noen skrivefeil og la til litt.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
En postiv ting ser jeg; link til dunestar.tk :green:

Kjekt du la merke til det, PoleCat! Jeg og fenderstratguitarplayer er nemlig _svært_ gode venner! :cool: Henger med karen hver dag på skolen. Kan si det sånn: Ikke døm han selv med utgangspunkt i siden hans! ;) Jeg visste faktisk ikke at du skulle søke råd her! Så morsomt! :w00t:

Tror det var jeg som smitta han med webdesign-basillen! :green:

- - -

> svært uryddig og lite oversiktlig

> _mange_ fonter og forskjellige størrelser

> standard farge på linkene

> border rundt bildene av gitarene og linken min

> headeren må vekk og det samme med logoen; det kan jeg fikse. snakke med meg på skolen ;)

> det er godt å se at photoshop er i bruk, men resultatet ble litt svakt, dessverre

> kan du fikse lik bredde på headeren og "hovedfeltet"?

> prøv å bytt ut bakgrunnsfargen og fargen på siden av teksten. prøvcolormatch.dk

> en litt mindre skrift-størrelse?

Lenke til kommentar
Ikke døm han selv med utgangspunkt i siden hans! ;)

Finnes det noen som tenker sånn!? Ikke jeg iallefall!

"Du, det maleriet ditt var ikke så pent. Jeg tror jeg må gå herfra jeg..."

Få Dunestar til å lage en logo/header til deg ja. Han er blitt meget dyktig til dette i det siste, etter overgangen fra PowerPoint til PhotoShop. :p

Lenke til kommentar
Kan ikke dere sette dere ned en dag og samarbeide om et nytt sesign da? Med dunestar ved dis side skulle forholdene være godt lagt til rette for en pen side

Hehe, takk for komplimentet! :love:

Vi kan se hva vi får til! :yes:

- - -

Finnes det noen som tenker sånn!? Ikke jeg iallefall!

"Du, det maleriet ditt var ikke så pent. Jeg tror jeg må gå herfra jeg..."

Få Dunestar til å lage en logo/header til deg ja. Han er blitt meget dyktig til dette i det siste, etter overgangen fra PowerPoint til PhotoShop. :p

Takk takk!

PowerPoint er genialt det, til sitt bruk.

Du kan jo ha en konkurranse om det har da, fenderstratguitarplayer!?

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

nok en oppramsing skulle vel være overflødig. er eing med PoleCat og Dunestar.

vil forresten nevne at knappene på menyen ikke var så gale bortsett fra at det ikke var noe mouseover. men i alle dager, det er jo ikke mulig å se hva som er på hovedbildet. det strukket for mye. du må ikke sette inn bilder for en hver pris. synes også at det tok for mye plass.

hvorfor har en helt tom tabell på høyresiden??

må også ta bort standardlink fargene.

(måtte bare).

men øvelse gjør mester. :yes: går nok bra til slutt.

Lenke til kommentar

Vi tar den logoen/headeren en annen dag. Jeg må få tid til å bruke begge hjernehalvdelene på en gang, pluss at jeg og fenderstratguitarplayer har tentamener i kø og Need for Speed: Underground er kommet. :p

Strevde med mouseover idag. Klarte bare ikke å lage bakgrunnsfarge i photoshop...

Men øvelse gjør mester ... :thumbup:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...