Gå til innhold

Beste linux..

OKKOKK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Fedora er bra. Men hvorfor ikke gjøre dette til en poll? Få det avgjort en gang for alle? (hvis kriteriet f.eks. var "best for newbies", kunne mange sikkert fått svar på sitt første spørsmål (det var i hvert fall det første _jeg_ lurte på med Linux))) :-)

Lenke til kommentar
Jeg synes Fedora er bra. Men hvorfor ikke gjøre dette til en poll? Få det avgjort en gang for alle? (hvis kriteriet f.eks. var "best for newbies", kunne mange sikkert fått svar på sitt første spørsmål (det var i hvert fall det første _jeg_ lurte på med Linux))) :-)

Det er flest som liker popmusikk, så derfor er det best! Distro er en smakssak, og ingenting er egentlig det ultimate. Noen liker gutter, andre liker jenter.

Lenke til kommentar
Jeg synes Fedora er bra. Men hvorfor ikke gjøre dette til en poll? Få det avgjort en gang for alle? (hvis kriteriet f.eks. var "best for newbies", kunne mange sikkert fått svar på sitt første spørsmål (det var i hvert fall det første _jeg_ lurte på med Linux)))  :-)

Det er flest som liker popmusikk, så derfor er det best! Distro er en smakssak, og ingenting er egentlig det ultimate. Noen liker gutter, andre liker jenter.

He he... Fedora er vel linuxdistroenes svar på Britney :)

Musikk som hverken engasjerer eller støter og som en ikke akkurat trenger være oppvakt for å begripe :devil:

Neida - fedora er sikkert bra. Min stemme havner selvfølgelig hos en anna distro da :love:

Lenke til kommentar
Distro er en smakssak, og ingenting er egentlig det ultimate.

Dette er vel bare delvis riktig? Man må ha lov til å si at noen distroer er bedre enn andre! Denne evige relativismen... :angry:

Men, selvfølgelig, sammenligning krever kriterier, og hvis disse ikke angis, kan det hele fort virke som ren synsing.

Uansett, jeg synes det er morsomt med polls, om enn bare for å få vite hva folk mener.

Lenke til kommentar
Neida - fedora er sikkert bra. Min stemme havner selvfølgelig hos en anna distro da  :love:

Gentoo Zealot ohoy!

Er det så viktig at en distro skal «støte» og kreve at man er «oppvakt» for å begripe? At du nettopp har sammenlignet «min» distro med Britney Spears syntes jeg var vel usaklig. Fedora er åpen, fri programvare som garantert er mer prinsippfast enn din distro.

Lenke til kommentar
Neida - fedora er sikkert bra. Min stemme havner selvfølgelig hos en anna distro da  :love:

Gentoo Zealot ohoy!

Er det så viktig at en distro skal «støte» og kreve at man er «oppvakt» for å begripe? At du nettopp har sammenlignet «min» distro med Britney Spears syntes jeg var vel usaklig. Fedora er åpen, fri programvare som garantert er mer prinsippfast enn din distro.

Det var en spøk - beklager om du tok deg nær av det...

Men argumentene du bruker kan jo selvfølgelig også brukes for å forsvare Britneys musikk... å nei sorry - der begyndte jeg igjen :D Vennligs se bort fra den.

Og min stemme går jo selvfølgelig til debian. Kan du utdype hva du mener med at Fedora garantert er mere prinsippfast enn Debian?

Lenke til kommentar

Gentoo Zealot ohoy!

Dette var derfor jeg synes vi burde kalle forumet distrokrig.no ;)

Smak og fuckings behag. Jeg kan ikke fordra mandrake, har ingenting imot fedora, slack og debian, liker gentoo og elsker freebsd. Det er litt som musikksmak, slik som jeg sa tidligere. Noen liker rene toner, andre liker musikk som får en til å tenke selv (dette blir litt vel metaforisk, men hvem bryr seg?). Poenget er at det ikke finnes rett eller galt, men bare forskjellige synspunkter. Og å si at noen distroer er bedre enn andre som en totalt fast regel blir ganske dumt. Av "de store" synes jeg alle har sin nisje, og skjønner godt folks argumenter for å bruke det de gjør. Folk kan sitte der og være l33t haxx0rz på slack eller newbies på mandrake for min del, det som betyr noe er at de faktisk liker systemet sitt.

Lenke til kommentar

Takk til OKKOKK. Eg har i dag stengt ikkje mindre enn 5 av hans postar. Dette blir den sjette. Denne posten er klart meint for å provosere. Om du kan formulere spørsmålet på ein meir kreativ måte (der du faktisk spør om kva som er best med tanke på kva det skal brukast til), så kan du få lov til å opprette ein ny tråd som dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...