Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre ONS om de har tatt angrepille/går på p-piller

Anbefalte innlegg

Er det innafor å sende melding noen dager etter og spørre om de har gjort det? Er min egen feil, men jeg har prinsipp om å alltid bruke kondom, men denne gangen ble det uten. Blir det for dumt å spørre? Noen tips? Har litt noia, og tror jeg føler meg tryggere om jeg får det bekreftet. 

Anonymous poster hash: f3294...3ba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du snakker om en potensiell millionutgift her som du nå har overlatt til dama. Å få litt kontroll på 'investeringen' burde absolutt være innafor og kanskje også være risikoreduserende.

Og ja. I ettertid skulle jeg gjort ganske mye for heller å investere den millionen der jeg ville ha den...  ;-}

• Liker 1
Lenke til kommentar

Wow...

Litt overrasket over reaksjonene til alle her. Ta å send en SMS og takk hun for en hyggelig kveld/natt og klem inn ett spørsmål om hun går på noe prevansjon...

Vet ikke med folk her inne, men tror det er vanligere enn folk tror og ha "sex rundt om" uten kondom... 

Enig det ikke er det smarteste, men når oppegående person møter oppegående person nr 2 som ikke ligger med ALT og alle, blir man ikke automatisk gravid og smittet med AIDS. 

Anonymous poster hash: aa6d2...644
Lenke til kommentar

Hvor farlige er egentlig disse bassiluskene nå til dags egentlig? Gitt at man sjekker seg hos legen jevnlig? En kjapp pillekur fikser det jo.

Den styggeste som ikke kan fikses er HIV, men til og med denne er blitt langt mindre alvorlig med dagens medisiner (og gitt at man holder seg unna risikogruppene er sjansen for å få den ved et uhell veldig liten), og herpes er 90% av oss allerede bærere av men de fleste er symptomfrie så denne enten har du allerede eller kommer garantert til å få i løpet av livet.

For all del, man skal beskytte seg, men det er ikke sånn at man står på dødens rand om man glemmer kondom én gang.

Anonymous poster hash: 07fd9...bc7
Lenke til kommentar

TS: Hahahaha ler av noen av kommentarene. Jeg er enig i at det er dumt, men det er mer vanlig enn mange tror ja, jeg er INGENTING forhold til mange av de jeg kjenner! Jeg er veldig forsiktig, så dette var uvanlig for meg, ettersom jeg alltid passer på å bruke kondom! Tilogmed fått skryt av mange damer av at jeg som mann tar intiativ til det. 

Men tilbake til saken, så spurte jeg henne og fikk gode nyheter med at hun går på P-piller. Får håpe hun er ærlig da, haha! 

Anonymous poster hash: f3294...3ba
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...