AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Er det innafor å sende melding noen dager etter og spørre om de har gjort det? Er min egen feil, men jeg har prinsipp om å alltid bruke kondom, men denne gangen ble det uten. Blir det for dumt å spørre? Noen tips? Har litt noia, og tror jeg føler meg tryggere om jeg får det bekreftet. Anonymous poster hash: f3294...3ba Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Note to self: Spør før akten, ikke etter. Men når det ikke er gjort, er det helt OK å sende melding å spørre. Da tar du ihvertfall ansvar etter, om du ikke gjorde det før, og kanskje gjør du jenta aware på at hun må ta stilling til det. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Grtatulerer som potensielt vordende far. Better safe than sorry, så send den meldinga og husk regnfrakken ved neste "regndans". 4 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Man kan aldri helt stole på at jenter faktisk bruker p-piller ved ONS Kondom burde derfor være førstevalget, med mindre hun aldri kan få tak i deg i ettertid. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Du kan spørre så mye du vil, burde ikke være frekt eller noe det. Bare husk at du aldri vet om hun lyver så du bør ha like mye noia hvis hun svarer ja Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Bedre å sjekke det tidlig slik at du ikke får deg en overraskelse om noen måneder. 2 Lenke til kommentar
toffo Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Du snakker om en potensiell millionutgift her som du nå har overlatt til dama. Å få litt kontroll på 'investeringen' burde absolutt være innafor og kanskje også være risikoreduserende. Og ja. I ettertid skulle jeg gjort ganske mye for heller å investere den millionen der jeg ville ha den... ;-} 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Lurer litt på hvor rusa man er når man tar slike sjanser. Dette handler jo ikke bare om graviditet heller. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 jeg har gjort fuck ups. Jeg står får mine fuck ups. ^^ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Barn er nok det minste du bør bekymre deg for Ta å sjekk deg for basselusker hos legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Wow... Litt overrasket over reaksjonene til alle her. Ta å send en SMS og takk hun for en hyggelig kveld/natt og klem inn ett spørsmål om hun går på noe prevansjon... Vet ikke med folk her inne, men tror det er vanligere enn folk tror og ha "sex rundt om" uten kondom... Enig det ikke er det smarteste, men når oppegående person møter oppegående person nr 2 som ikke ligger med ALT og alle, blir man ikke automatisk gravid og smittet med AIDS. Anonymous poster hash: aa6d2...644 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Hvor farlige er egentlig disse bassiluskene nå til dags egentlig? Gitt at man sjekker seg hos legen jevnlig? En kjapp pillekur fikser det jo. Den styggeste som ikke kan fikses er HIV, men til og med denne er blitt langt mindre alvorlig med dagens medisiner (og gitt at man holder seg unna risikogruppene er sjansen for å få den ved et uhell veldig liten), og herpes er 90% av oss allerede bærere av men de fleste er symptomfrie så denne enten har du allerede eller kommer garantert til å få i løpet av livet. For all del, man skal beskytte seg, men det er ikke sånn at man står på dødens rand om man glemmer kondom én gang. Anonymous poster hash: 07fd9...bc7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Ingen som sier trådstarter vil stryke med eller snoppen faller av. Men utsetter man seg for smittekilder, sex eller ei, bør man ta en sjekk. Om ikke for egen del, for de man er intime med ellers, nå eller i fremtiden Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Ingen som sier trådstarter vil stryke med eller snoppen faller av. Men utsetter man seg for smittekilder, sex eller ei, bør man ta en sjekk. Om ikke for egen del, for de man er intime med ellers, nå eller i fremtiden Ja, dette er selvsagt. Anonymous poster hash: 07fd9...bc7 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Barn er nok det minste du bør bekymre deg for Ta å sjekk deg for basselusker hos legen. Barn er tusen ganger verre enn de fleste overførbare sykdommene. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 TS: Hahahaha ler av noen av kommentarene. Jeg er enig i at det er dumt, men det er mer vanlig enn mange tror ja, jeg er INGENTING forhold til mange av de jeg kjenner! Jeg er veldig forsiktig, så dette var uvanlig for meg, ettersom jeg alltid passer på å bruke kondom! Tilogmed fått skryt av mange damer av at jeg som mann tar intiativ til det. Men tilbake til saken, så spurte jeg henne og fikk gode nyheter med at hun går på P-piller. Får håpe hun er ærlig da, haha! Anonymous poster hash: f3294...3ba Lenke til kommentar
aomt Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Dama må vare strøken om jeg skal ha ONS uten kondom, blir det kids, så blir de fine i alle fall. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Det er mye som kan gå galt, autisme, syndrom, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg