Kvassbert Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hei alle sammen. Jeg kjøpte og lastet ned Spore på Steam i går. Det er et spill jeg har gode minner fra. Moro å se hva andre skaper, og hvor skrudd andres hoder er. Og dette er på en måte problemet. Det ser ikke ut som Sporepedia kan fås tilgang til? Prøvde å lage ny konto, det gikk ikke. Feilmelding med noe sånt som "ikke tilgang til nett" eller noe slikt. Kunne i alle fall ikke logge inn på bruker som jeg akkurat hadde laget. Er det slik at dette er ødelagt? Er det andre som har problemer med dette? Er det bare jeg som spiller dette spillet? Noen som har tips? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Nå har jeg ikke tenkt på Spore på ganske mange år, annet enn som basis for en usjarmerende sammenlikning med No Man's Sky, men jeg ville ikke vært overrasket om EA har skrudd av serverne. De stengte iallefall ned spin-offen Darkspore for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 De har stengt av serverene for lenge siden, derfor virker ikke online-features. Men du kan jo spille for deg selv, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå