JoseCuervo Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Om jeg trives og syns det er greit å veie 80, 120 eller 150 kg er vel min sak og ikke din! F.eks kusina mi er på min høyde, og veier 150kg... Hun har det helt fint med det, og er ei flott jente! Hvorfor skal din mening være mer riktig enn hva ho føler selv? Når du får diabetes eller andre livstils/belastnings-sykdommer/skader på grunn av overvekt og trenger hjelp fra staten er det definitivt min sak. Jeg betaler 40%+ skatt og er aldri sykemeldt, vil ikke at disse pengene skal gå til folk som har valgt selv å ødelegge kroppene sine. Jeg vet ikke hvor høy kusinen din er, si hun er 160cm over bakken for eksempel, prøv å ta på deg en ryggsekk på 90-100kg, gå med den i en uke døgnet rundt for så og ta den av og fortell meg hva den gjorde med livskvaliteten. Det er jo det samme om man kjører idiot på motorsykkel, eller hopper i fallskjerm, og skader seg! Da får man også hjelp av staten, og skattepengene dine! Hvis du har problemer med at skatten du betaler går til fellesskapet, bør du heller ta med deg de 40% å flytte til et annet land! Kusina mi er ei flott jente på 23 år, rundt 160 cm ja, og veier rundt 150kg! Og ho har ikke noe problem med å leve normalt og ha et godt liv av den grunn! Om 10 år har kusina di garantert kneproblemer. 1 Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Om jeg trives og syns det er greit å veie 80, 120 eller 150 kg er vel min sak og ikke din! F.eks kusina mi er på min høyde, og veier 150kg... Hun har det helt fint med det, og er ei flott jente! Hvorfor skal din mening være mer riktig enn hva ho føler selv? Når du får diabetes eller andre livstils/belastnings-sykdommer/skader på grunn av overvekt og trenger hjelp fra staten er det definitivt min sak. Jeg betaler 40%+ skatt og er aldri sykemeldt, vil ikke at disse pengene skal gå til folk som har valgt selv å ødelegge kroppene sine. Jeg vet ikke hvor høy kusinen din er, si hun er 160cm over bakken for eksempel, prøv å ta på deg en ryggsekk på 90-100kg, gå med den i en uke døgnet rundt for så og ta den av og fortell meg hva den gjorde med livskvaliteten. Det er jo det samme om man kjører idiot på motorsykkel, eller hopper i fallskjerm, og skader seg! Da får man også hjelp av staten, og skattepengene dine!Hvis du har problemer med at skatten du betaler går til fellesskapet, bør du heller ta med deg de 40% å flytte til et annet land! Kusina mi er ei flott jente på 23 år, rundt 160 cm ja, og veier rundt 150kg! Og ho har ikke noe problem med å leve normalt og ha et godt liv av den grunn! Om 10 år har kusina di garantert kneproblemer. ? Sa legen...! ? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) .Sa legen...! Eller en som har erfart det. Var overvektig selv tidligere og fikk kneproblemer av dette. Løste seg når jeg begynte å ta vare på kroppen min. Endret 12. august 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 .Sa legen...! Eller en som har erfart det. Var overvektig selv tidligere og fikk kneproblemer av dette. Løste seg når jeg begynte å ta vare på kroppen min. Så bra for deg da! Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Våkner; Det du burde gjøre: ligge i senga Hva du burde spise: Burger typisk fra Macdonalds, og masse sjokolade! Husk på å røyke samtidig for å booste veien til ja, you know Endret 12. august 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Også heter det; Eat shit, get shit Du blir hva du spiser Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 .Sa legen...! Eller en som har erfart det. Var overvektig selv tidligere og fikk kneproblemer av dette. Løste seg når jeg begynte å ta vare på kroppen min. Så bra for deg da! Jepp. Kan bruke kroppen min uten problemer. Det blir verre for deg og kusina di senere. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Så bra for deg da! Få kusinen din til å gå 1 mil og spør hun etterpå hvordan hun føler seg. Få hun til å sjekke blodtrykk og kolesterol-nivåer. Kan love deg at hun er i forferdelig form og mest sannsynlig vil dø før hun når 60 om hun ikke slanker seg. 2 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Bare se på nugattiepisoden av Helstrøm rydder opp hjemme Endret 13. august 2016 av L/\R~ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Om jeg trives og syns det er greit å veie 80, 120 eller 150 kg er vel min sak og ikke din! F.eks kusina mi er på min høyde, og veier 150kg... Hun har det helt fint med det, og er ei flott jente! Hvorfor skal din mening være mer riktig enn hva ho føler selv? Når du får diabetes eller andre livstils/belastnings-sykdommer/skader på grunn av overvekt og trenger hjelp fra staten er det definitivt min sak. Jeg betaler 40%+ skatt og er aldri sykemeldt, vil ikke at disse pengene skal gå til folk som har valgt selv å ødelegge kroppene sine. Jeg vet ikke hvor høy kusinen din er, si hun er 160cm over bakken for eksempel, prøv å ta på deg en ryggsekk på 90-100kg, gå med den i en uke døgnet rundt for så og ta den av og fortell meg hva den gjorde med livskvaliteten. Det er jo det samme om man kjører idiot på motorsykkel, eller hopper i fallskjerm, og skader seg! Da får man også hjelp av staten, og skattepengene dine! Hvis du har problemer med at skatten du betaler går til fellesskapet, bør du heller ta med deg de 40% å flytte til et annet land! Kusina mi er ei flott jente på 23 år, rundt 160 cm ja, og veier rundt 150kg! Og ho har ikke noe problem med å leve normalt og ha et godt liv av den grunn! Ingen krasjer motorsykkel med vilje, ingen fallskjermhoppere krasjer i fjellsider med vilje. Du har lyst til å påføre deg en haug av livsstil-sykdommer, med vilje. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Og ikke prøv å komme med noe. "heller feit og glad i 40 år enn tynn og trist i 100" tullball. Unner ingen og ligge i en sofa og være totalt ubrukelig i 40 år, med diabetes, sykehusopphold, leddproblemer osv. Det at folk klarer og overbevise seg selv om at de trives i en sånn tilstand er milevis forbi meg. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Og ikke prøv å komme med noe. "heller feit og glad i 40 år enn tynn og trist i 100" tullball. Unner ingen og ligge i en sofa og være totalt ubrukelig i 40 år, med diabetes, sykehusopphold, leddproblemer osv. Det at folk klarer og overbevise seg selv om at de trives i en sånn tilstand er milevis forbi meg. Ja, men vi snakker ikke om deg! Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Du får bruke "tipsene" du har fått da.. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Du får bruke "tipsene" du har fått da..? Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 ?????=???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå