NoraCeline-00 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Noen som har gode tips for å gå opp i vekt? Jeg er fyldig, men vil gjerne bli større, og spesielt få større mage! Er det noe mat man legger på seg mer rundt magen av? Vet dette kanskje kan høres rart ut, men jeg har alltid syns at store jenter er flott! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Er vel bare å proppe innpå med mest mulig energirik mat det. Fant en guide. Ikke klag til meg når du får helseproblemer før du er 35. Er vel den dårligste ideen jeg har lest på lenge, men hver sin lyst. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Er vel bare å proppe innpå med mest mulig energirik mat det. Fant en guide. Ikke klag til meg når du får helseproblemer før du er 35. Er vel den dårligste ideen jeg har lest på lenge, men hver sin lyst. Snakker ikke om å bli gigantisk stor da! Men 20-30 kg ekstra hadde vært fint! Lenke til kommentar
Krimt3k Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Søk på mutant mass. Da får du i deg maange kalorier. Lykke til! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Er vel bare å proppe innpå med mest mulig energirik mat det. Fant en guide. Ikke klag til meg når du får helseproblemer før du er 35. Er vel den dårligste ideen jeg har lest på lenge, men hver sin lyst. Snakker ikke om å bli gigantisk stor da! Men 20-30 kg ekstra hadde vært fint! Ok. Det er forsåvidt bra at du ikke vil bli så sykt svær, men 20-30 kg er jo endel uansett da, kan fort gi helseproblemer. Du gjør deg også uattraktiv i forhold til gjeldende norm for utseende, men det er selvsagt alltids noen menn som liker svære damer (antar at du er heterofil). Håper du evner å heve deg over det folk synes, for jeg tror endel overvektige sliter med stygge kommentarer (ja det er slemt gjort å holde på med og er vel bare et fåtall umodne folk som driver med, men like fullt). Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Jeg bryr meg ikke om hvis folk syns jeg er feit! Så lenge jeg trives med meg selv, er jeg fornøyd! Og typen min elsker også at jeg er fyldig! Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Det er etter hva jeg har hørt en spesiell type pølse som gjør at kvinner får stor mage. 2 Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Haha...! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Anbefaler og dra til psykolog om du er innenfor normal BMI nå. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Anbefaler og dra til psykolog om du er innenfor normal BMI nå. Jeg er vel litt over normalen ifølge BMI allerede, men jeg trives, ser ikke noe glede i å skulle mase for å være tynn! Heller tjukk, glad og happy enn å kjempe for å være tynn! Hvorfor skal jeg til psykolog for det? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg er vel litt over normalen ifølge BMI allerede, men jeg trives, ser ikke noe glede i å skulle mase for å være tynn! Heller tjukk, glad og happy enn å kjempe for å være tynn! Hvorfor skal jeg til psykolog for det? I så fall vil 20-30kg ekstra rundt magen være forferdelig for både livskvalitet og helse. Høres ut som om du må kvitte deg med kjæresten og komme deg i terapi. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Jeg er vel litt over normalen ifølge BMI allerede, men jeg trives, ser ikke noe glede i å skulle mase for å være tynn! Heller tjukk, glad og happy enn å kjempe for å være tynn! Hvorfor skal jeg til psykolog for det? I så fall vil 20-30kg ekstra rundt magen være forferdelig for både livskvalitet og helse. Høres ut som om du må kvitte deg med kjæresten og komme deg i terapi. Tror nok ikke det vil være forferdelig for livskvaliteten! Livskvalitet handler om mer enn å være tynn! Dessuten vil ikke 20-30 kg ekstra føre til at jeg er ekstremt stor! Jeg kjenner flere jenter som er større enn det, og har det helt fint! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Tror nok ikke det vil være forferdelig for livskvaliteten! Livskvalitet handler om mer enn å være tynn! Dessuten vil ikke 20-30 kg ekstra føre til at jeg er ekstremt stor! Jeg kjenner flere jenter som er større enn det, og har det helt fint! Det handler om å kunne gå, løpe, bevege på seg som et normalt menneske, samtidig som man ikke er i faresonen for x antall livsstilssykdommer som ender opp med å gjøre deg uføretrygda/lengre sykehusopphold/langtidssykemeldt som igjen gjør at du blir en bremsekloss i samfunnet, som ikke bidrar med noe og kun suger til seg ressurser. Handler overhodet ikke om å være "tynn" handler om å ikke ære en ubrukelig, usunn, feit ekkel klump av ett menneske. Selvfølgelig vil det finnes folk som er tjukke som går rundt og prøver overbevise seg selv og andre om at de har det så jævlig bra, ekstremt retardert tankegang i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Ikke minst når du blir en utgift for samfunnet ja og en belastning for familie. 30 kilo over det å være litt lubben er sykelig. Primer 4 sier det kanskje ikke på verdens hyggeligste måte, men det er sant. Å ta av 30 kilo for å snu dette når du skjønner det var dumt krever supermann/kvinne mentalitet og lang tid. Om du har en mann som vil deg vondt kvitt deg med han. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 11. august 2016 Forfatter Del Skrevet 11. august 2016 Rørende at dere er så opptatt av min helse og livskvalitet! Men nå var ikke det saken her! Saken her er at jeg ønsker å gå opp noen kilo, og spør derfor om noen har gode tips for å legge på seg! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Ikke minst når du blir en utgift for samfunnet ja og en belastning for familie. 30 kilo over det å være litt lubben er sykelig. Primer 4 sier det kanskje ikke på verdens hyggeligste måte, men det er sant. Å ta av 30 kilo for å snu dette når du skjønner det var dumt krever supermann/kvinne mentalitet og lang tid. Om du har en mann som vil deg vondt kvitt deg med han. Blir bare ekstremt frustrert over spørsmål som dette, blir akkurat som om noen lagde en tråd med spørsmålet: Halla folkens, hva er beste måten og bli blind på? er blind på venstreøyet og stortrives, er veldig glad i blinde folk selv og typen elsker blinde jenter, noen tips??? Trådstarter er psykisk syk i mine øyne. Og til spørsmålet ditt, trådstarter, du klarer inderlig godt å resonnere deg fram til hva som skal til for å bli sykelig feit på egenhånd. Hva faen som var poenget ditt med tråden her er er forbi meg. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Om jeg trives og syns det er greit å veie 80, 120 eller 150 kg er vel min sak og ikke din! F.eks kusina mi er på min høyde, og veier 150kg... Hun har det helt fint med det, og er ei flott jente! Hvorfor skal din mening være mer riktig enn hva ho føler selv? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Om jeg trives og syns det er greit å veie 80, 120 eller 150 kg er vel min sak og ikke din! F.eks kusina mi er på min høyde, og veier 150kg... Hun har det helt fint med det, og er ei flott jente! Hvorfor skal din mening være mer riktig enn hva ho føler selv? Når du får diabetes eller andre livstils/belastnings-sykdommer/skader på grunn av overvekt og trenger hjelp fra staten er det definitivt min sak. Jeg betaler 40%+ skatt og er aldri sykemeldt, vil ikke at disse pengene skal gå til folk som har valgt selv å ødelegge kroppene sine. Jeg vet ikke hvor høy kusinen din er, si hun er 160cm over bakken for eksempel, prøv å ta på deg en ryggsekk på 90-100kg, gå med den i en uke døgnet rundt for så og ta den av og fortell meg hva den gjorde med livskvaliteten. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 12. august 2016 Forfatter Del Skrevet 12. august 2016 Om jeg trives og syns det er greit å veie 80, 120 eller 150 kg er vel min sak og ikke din! F.eks kusina mi er på min høyde, og veier 150kg... Hun har det helt fint med det, og er ei flott jente! Hvorfor skal din mening være mer riktig enn hva ho føler selv? Når du får diabetes eller andre livstils/belastnings-sykdommer/skader på grunn av overvekt og trenger hjelp fra staten er det definitivt min sak. Jeg betaler 40%+ skatt og er aldri sykemeldt, vil ikke at disse pengene skal gå til folk som har valgt selv å ødelegge kroppene sine. Jeg vet ikke hvor høy kusinen din er, si hun er 160cm over bakken for eksempel, prøv å ta på deg en ryggsekk på 90-100kg, gå med den i en uke døgnet rundt for så og ta den av og fortell meg hva den gjorde med livskvaliteten. Det er jo det samme om man kjører idiot på motorsykkel, eller hopper i fallskjerm, og skader seg! Da får man også hjelp av staten, og skattepengene dine! Hvis du har problemer med at skatten du betaler går til fellesskapet, bør du heller ta med deg de 40% å flytte til et annet land! Kusina mi er ei flott jente på 23 år, rundt 160 cm ja, og veier rundt 150kg! Og ho har ikke noe problem med å leve normalt og ha et godt liv av den grunn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå