Durvaltur Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 er det noen som vet om noen brae dc++ hub'er? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tropico.se hubbene!!! outkast.tropico.se f.eks!!! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 dette faller vel under; # Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Durvaltur Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 takker! jeg måtte lete litt men jeg fant den Lenke til kommentar
Durvaltur Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 dette faller vel under;# Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. ja... men jeg spurte bare om noen brae hub'er...jeg sa ikke hvor kan jeg finne ******** eller på hvilken hub er det masse ******* eller på **** er det **** Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Eg har blitt bannet fra forumet fordi eg kom med Dc hubs her på forumet så.... vel du sliter ikke så mye som omiro. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 www.hublist.org er en fin nettside Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Huhm. Noe er feil her. Innlegg: 0 Lenke til kommentar
Durvaltur Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 ja det er sykt jeg har da posta ting jeg...... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ja det er sykt jeg har da posta ting jeg...... off topic delen gjelder ikke Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 tror denne tråden får et lite moderator besøk snart Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 off topic delen gjelder ikke Aha! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 off topic delen gjelder ikke Aha! Eller så hadde eg gått forbi deg for lenge siden i antall posts. Like greit siden eg poster mer nå når vi ikke har postcounten på her i off topic så slipper vil alt dette postcount histeriet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vær VELDIG forsiktige nå... Lenke til kommentar
Durvaltur Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 ikke drep meg...... (tror jeg holder kjeft nå.....) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Eller så hadde eg gått forbi deg for lenge siden i antall posts. Eh. Javel? Gratulerer? Det er meg revnende likegyldig om du har mer poster enn meg, kvalitet er alltid viktigere enn kvantitet. Like greit siden eg poster mer nå når vi ikke har postcounten på her i off topic så slipper vil alt dette postcount histeriet. Det er kommentarer som den første som har ført til 'hysteriet' ... Men tilbake til topic: Folk har fått ferie for å namedroppe dc-hubbadresser før, hvorfor skjer det ingenting nå? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Vær VELDIG forsiktige nå... "Vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut å røve..." Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Eg har blitt bannet fra forumet fordi eg kom med Dc hubs her på forumet så.... vel du sliter ikke så mye som omiro. vi ble bannet sammen Lenke til kommentar
xthal Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Triggerhippie moderatorer DC kan da vel brukes til noe legitimt det også? Uansett så er google din venn, og forumsidene til DC++ , der er det lister over hublist-servere (den offesielle er vel nede enda, lenge siden jeg har vert på DC ) Håper jeg ikke får enda en ferie nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå