Pande Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Bygger´n Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Hvite prikker kan ikke jeg hjelpe deg med, jeg som er på amatørnivå ang redigering. Flott flott bilde! Lys/skygge mester du! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Vil du ha vekk prikkene så er jo kloner et godt verktøy. kanskje litt pirkejobb, men dog. På dette portrettet er jo "panden" godt beskyttet. Funker OK i svarthvit dette. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Ta litt klonejobb videre på dette. Et knall bilde. mvh Ibn Lenke til kommentar
Pande Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 Takker for kommentarer:-) Ikke veldig god på kloning, og så synes jeg det er gørr kjedelig... Liker bedre og gå på fotofiske enn å redigere i timesvis. Bildene kan sikkert bli teknisk bedre om jeg tilbringer mer tid på Mac´en, men er litt redd det skal ta vekk litt av moroa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg