mix122 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hei! Jeg har problemer med hosting ... Noen ganger om dagen hoster jeg og får jeg ikke puste... Lurer på om jeg kan få noen medisiner uten å gå til lege på apoteket eller et land sted?? Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Nesten ingen medisiner hjelper mot hosting. Noe av det bedre er faktisk honning - dette er et at de få tingene som hjelper mot honning. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 tja, apoteket har diverse hostedempende remedier men de mest effektive (morfin) får du hos legen. Høres ut som du kanskje har astma, ja, astma kan opptre i form av hoste også. Dette vil legen kunne hjelpe deg masse med! GÅ TIL LEGEN! 1 Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Fikk ikke noe særlig hjelp bare tabletter mot bronkitt Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Prøvd med Cosylan? Etter det selvsagt alternativet som å gå til lege... Lenke til kommentar
mix122 Skrevet 10. august 2016 Forfatter Del Skrevet 10. august 2016 Vært hos lege han er dårlig. Jeg fikk det jeg nevnte bare Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Vært hos lege han er dårlig. Jeg fikk det jeg nevnte bare Legen er ikke dårlig, det er du som er dårlig. Så dårlig at legen gav deg medisin mot lidelsen din: bronkitt. Hosten er et symptom som forsåvidt kan være plagsomt, men blir du kvitt betennelsen i bronkiene, forsvinner hosten også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Moderatormelding Ga tråden en mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå