Kim1111 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hei! Tenker å gå bli fotballdommer i mitt område, som er Oslo området. Tenker å dømme den yngre befolkningen, g12/13/13/14 etc. Noen her som er en slik dommer? Og hvor mye tjener en på å dømme en kamp? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Du tjener 350 kr, og får igjen kjøregodtgjørelse. Se https://www.fotball.no/kretser/akershus/dommer/artikkel/2016/dommerhonorar-2016/Jeg har dømt en del slike kamper, men er ikke registrert dommer. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Du tjener 350 kr, og får igjen kjøregodtgjørelse. Se https://www.fotball.no/kretser/akershus/dommer/artikkel/2016/dommerhonorar-2016/ Jeg har dømt en del slike kamper, men er ikke registrert dommer. Er det virkelig så elendig betalt? Hvorfor er du dommer? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Elendig betalt er vell å ta sterkt i. 350 kroner, for halvannen timers arbeid er vell ikke så dårlig? Dømmer kamper når hjemklubben ikke får tak i andre dommere, eller når dommere ikke møter opp. Lenke til kommentar
Kim1111 Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Elendig betalt er vell å ta sterkt i. 350 kroner, for halvannen timers arbeid er vell ikke så dårlig? Dømmer kamper når hjemklubben ikke får tak i andre dommere, eller når dommere ikke møter opp. Er ingenting. Trodde vi snakka om 1000+ men la stå. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hahaha, du trodde at små klubber, med minimale inntekter, drevet på frivillig basis kunne betale en 15 årig med et 3 kvelders kurs over 1000 kroner kampen?? Jaja 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå