AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2016 Forfatter Del Skrevet 7. september 2016 Du kan prøve en alternativ metode å ri han på, hvis dere begge ikke er overvektige så kan du prøve å ''legge deg ned'' på han mens han er inni deg, og da kan dere omfavne hverandre mens dere vugger til orgasme. Er jævla digg og intimt Det er en god stilling, og man blir liksom ikke så "synlig". Anonymous poster hash: 41247...78f Hva er problemet med å være "synlig"? Du vet at vi menn elsker å se damen vi har sex med, ikke sant? Det visuelle er viktig for oss. Vi liker ikke å ha lyset av f.eks.Mannen din synes du er sexy, og du skal ikke være redd for å vise deg for ham. Klar over at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt. Følte bare for å kommentere det. Anonymous poster hash: 68b60...15c Kroppen min er ikke lik som den var for syv år siden, jeg har vært gravid og ammet. Da føler jeg meg ikke så veldig bra ... Han derimot er veldig mye mer trent nå enn for syv år siden, og jentene han følger på Instagram er veldig mye mer trent enn meg Derfor liker jeg ikke å være synlig for han, selvom han sier jeg er bra nok.... Anonymous poster hash: 41247...78f Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Du kan prøve en alternativ metode å ri han på, hvis dere begge ikke er overvektige så kan du prøve å ''legge deg ned'' på han mens han er inni deg, og da kan dere omfavne hverandre mens dere vugger til orgasme. Er jævla digg og intimt Det er en god stilling, og man blir liksom ikke så "synlig". Anonymous poster hash: 41247...78f Hva er problemet med å være "synlig"? Du vet at vi menn elsker å se damen vi har sex med, ikke sant? Det visuelle er viktig for oss. Vi liker ikke å ha lyset av f.eks.Mannen din synes du er sexy, og du skal ikke være redd for å vise deg for ham. Klar over at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt. Følte bare for å kommentere det. Anonymous poster hash: 68b60...15c Kroppen min er ikke lik som den var for syv år siden, jeg har vært gravid og ammet. Da føler jeg meg ikke så veldig bra ... Han derimot er veldig mye mer trent nå enn for syv år siden, og jentene han følger på Instagram er veldig mye mer trent enn meg Derfor liker jeg ikke å være synlig for han, selvom han sier jeg er bra nok.... Anonymous poster hash: 41247...78f Du føler, han sier. Det er på tide at du føler det han sier. Og om du ikke får til det så får du skru av tv og heller trene. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Da foreslår jeg at du tar tak selv for at du skal få tilbake din selvsikkerhet, forbedre deg på områdene du ønsker å forbedre deg på (aner ikke hva de er, men vi har alle noe vi kunne jobbet litt ekstra med for å føle oss bedre).Helt enig forresten G27, uten variasjon så er du garantert ett dødt soverom ganske fort, og jeg tror det er der mange feiler fordi de orker ikke fordi de er så slitne og prioriterer helt andre ting enn å ta tiden til å snakke om hva man vil ha og så gjøre det, er mye mer tidseffektivt å bare kjøre på med samme, gamle greia hver eneste gang. Syns de fleste må minnes på at man også må huske å stoppe å lukte på blomstene innimellom. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Du kan prøve en alternativ metode å ri han på, hvis dere begge ikke er overvektige så kan du prøve å ''legge deg ned'' på han mens han er inni deg, og da kan dere omfavne hverandre mens dere vugger til orgasme. Er jævla digg og intimt Det er en god stilling, og man blir liksom ikke så "synlig". Anonymous poster hash: 41247...78f Hva er problemet med å være "synlig"? Du vet at vi menn elsker å se damen vi har sex med, ikke sant? Det visuelle er viktig for oss. Vi liker ikke å ha lyset av f.eks.Mannen din synes du er sexy, og du skal ikke være redd for å vise deg for ham. Klar over at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt. Følte bare for å kommentere det. Anonymous poster hash: 68b60...15c Kroppen min er ikke lik som den var for syv år siden, jeg har vært gravid og ammet. Da føler jeg meg ikke så veldig bra ... Han derimot er veldig mye mer trent nå enn for syv år siden, og jentene han følger på Instagram er veldig mye mer trent enn meg Derfor liker jeg ikke å være synlig for han, selvom han sier jeg er bra nok.... Anonymous poster hash: 41247...78f Du føler, han sier. Det er på tide at du føler det han sier. Og om du ikke får til det så får du skru av tv og heller trene.hehe, jeg skal love deg at TV-titting ikke er ett problem her i huset. Døgnet skulle gjerne hatt litt fler timer, og jeg er heldig om jeg får satt meg ned en time på sofaen om dagen. Anonymous poster hash: 28d04...ce5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Du kan prøve en alternativ metode å ri han på, hvis dere begge ikke er overvektige så kan du prøve å ''legge deg ned'' på han mens han er inni deg, og da kan dere omfavne hverandre mens dere vugger til orgasme. Er jævla digg og intimt Det er en god stilling, og man blir liksom ikke så "synlig". Anonymous poster hash: 41247...78f Hva er problemet med å være "synlig"? Du vet at vi menn elsker å se damen vi har sex med, ikke sant? Det visuelle er viktig for oss. Vi liker ikke å ha lyset av f.eks.Mannen din synes du er sexy, og du skal ikke være redd for å vise deg for ham. Klar over at jeg ikke svarer på spørsmålet ditt. Følte bare for å kommentere det. Anonymous poster hash: 68b60...15c Kroppen min er ikke lik som den var for syv år siden, jeg har vært gravid og ammet. Da føler jeg meg ikke så veldig bra ... Han derimot er veldig mye mer trent nå enn for syv år siden, og jentene han følger på Instagram er veldig mye mer trent enn meg Derfor liker jeg ikke å være synlig for han, selvom han sier jeg er bra nok.... Anonymous poster hash: 41247...78f Du føler, han sier. Det er på tide at du føler det han sier. Og om du ikke får til det så får du skru av tv og heller trene.hehe, jeg skal love deg at TV-titting ikke er ett problem her i huset. Døgnet skulle gjerne hatt litt fler timer, og jeg er heldig om jeg får satt meg ned en time på sofaen om dagen. Anonymous poster hash: 28d04...ce5 Beskriv en vanlig hverdag i heimen din er du grei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2016 Forfatter Del Skrevet 8. september 2016 Da foreslår jeg at du tar tak selv for at du skal få tilbake din selvsikkerhet, forbedre deg på områdene du ønsker å forbedre deg på (aner ikke hva de er, men vi har alle noe vi kunne jobbet litt ekstra med for å føle oss bedre). Helt enig forresten G27, uten variasjon så er du garantert ett dødt soverom ganske fort, og jeg tror det er der mange feiler fordi de orker ikke fordi de er så slitne og prioriterer helt andre ting enn å ta tiden til å snakke om hva man vil ha og så gjøre det, er mye mer tidseffektivt å bare kjøre på med samme, gamle greia hver eneste gang. Syns de fleste må minnes på at man også må huske å stoppe å lukte på blomstene innimellom. Absolutt enig med deg. I mitt tilfelle er der snakk om kirurgiske inngrep, og jeg burde ikke fikse på det før vi er ferdige med å få barn. Det hadde såklart hjulpet å trene for å få mer muskler, men tiden strekker rett og slett ikke til. Det att jeg ikke har definerte muskler er ikke det som plager meg mest, jeg har aldri vært veldig trent. Enig i den siste også, men nå føler jeg vi har det bedre igjen. Vi har blitt enige og funnet en løsning på det Anonymous poster hash: 28d04...ce5 Lenke til kommentar
86er Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Herlig når jentene tar initiativet, men det holder med en gang imellom. Da får ivertfall jeg den bekreftelsen jeg trenger. 1 av 5 ganger foreksempel. Gå rett på han når han dusjer eller en annen spontan situasjon kjør han mot veggen og vis at det er han du vil ha nå! Så slutter klaginga på at du bare ligger der Tror nok det er det det handler om. Da kan du bare "ligge der" de andre gangene fordi han har sett "dyret" i deg som bare vil ha han, og som trenger han for å dekke sine behov Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Can confirm. Gjør det ikke ofte, men når jeg tar kontroll så er det moro for begge to, og litt overraskende for hans part (jeg er sånn 150 høy, han er 185). 1 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Bare gjør noe som er i nærheten av seksuelt intendert. Det er virkelig det beste rådet du kommer til å få. Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Jeg likte ikke så godt å ta styringen heller, men så var eksen veldig på at jeg skulle gjøre det. Til slutt så ble jeg veldig flink og no er jeg øverst hele tia. Han var veldig dårlig å senga da så dumpet han etter hvert (av andre grunner også), men lærte mye da. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har dere prøvd Bondage og slike typer leker i senga? Tviler på at du finner et eneste mannfolk som ikke blir steinkåt av å få lov å bruke skitne ting på ei submissive dame. Noen ganger må man krydre litt på sexen. Standard sex kan fort bli kjedelig på 7 år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg