th1nk Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Hei. Jeg finner ingen info om denne på nett, hverken tester eller youtube-videoer. Det jeg lurer på er om denne er bra nok til mitt bruk og mine ønsker: - Skal kun brukes som studie-PC og vanlig surfing (ikke gaming, nedlasting, videoredigering eller tunge programmer i forbindelse med studiene, hovedsakelig tekstbehandling o.l.) - rask oppstart - ikke treg å bruke eller henger seg ofte opp - helst lavt støynivå - lang batteritid (det står 8 timer og det er godt nok for meg) Det viktigste er vel at den er rask å arbeide med (at det ikke stadig irriterer at den er treg eller henger seg opp osv.) og at støynivået ikke er unormalt høyt. Kom gjerne med alternativer dersom dere vet om det. (I tillegg til det jeg nevner over: 14-16", helst ikke mer enn 5000 kr, ssd). Edit: Jeg glemte linken: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HP15AY087NO/hp-15-ay087no-15-6-barbar-pc-gra Edit: Jeg tok sjansen og kjøpte den. Endret 11. august 2016 av th1nk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå