Kurt Lekanger Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Etterforskerne kunne følge med på alt den uvitende svindleren foretok seg.Nigeria-svindler infiserte seg selv med sin egen skadevare Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Eneste infisering av pc jeg støtter, infisering av pcen til en Nigeria svindler!! 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 In(the)fisering, får håpe han får et spark i ræva også. 5 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Gruppen skal ha tjent i overkant av 25 millioner kroner i året, og etterforskes nå av myndighetene i Nigeria. Og der mistet man jo all troverdighet på at det blir noen etterforskning, tviler vel på at politiet/myndighetene i Nigeria er de som er mest til å stole på, blir nok litt slik, gives a cut and we leave you alone with your scams. Endret 8. august 2016 av meg0709 3 Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Gruppen skal ha tjent i overkant av 25 millioner kroner i året, og etterforskes nå av myndighetene i Nigeria. Og der mistet man jo all troverdighet på at det blir noen etterforskning, tviler vel på at politiet/myndighetene i Nigeria er de som er mest til å stole på, blir nok litt slik, gives a cut and we leave you alone with your scams. Hvorfor ikke heller være positiv og forvente at nigerianske myndigheter etterforsker etter veste evne?Hvis alle skulle hatt slike forutinntatte meninger så hadde det hvertfall aldri blitt orden. Og joda, hvis du så har rett, så hva så? Ser ikke deg løfte en finger for å bekjempe korrupsjon. Eller tar jeg feil? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå