Ody Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg kjøpte just Creative inspire 5.1 5100 til pcen og har installert det, men får ikke lyd i alle høytalerene, bare 2, 3 av og til. Hva skal jeg gjør? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hvor sitter problemet? I høyttalerene eller subben? Personlig anbefaler jeg deg å skaffe deg noe bedre og selge restene til meg for en slant eller to, men alternativet ditt er å si fra til creative. De er kjent for god service Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hmm, leste nettopp gjnnom posten din en gang til. Har du vært inne på control panel-->sounds and audio devices-->advanced og valgt 5.1 der? Det pleier å gjøre susen Søren og, jeg som hadde fått håpet om å skaffe meg et par fungerende satelitter... Lenke til kommentar
Ody Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Det er satelitt høytalerene hvis det er det du vil kalle det dem, men jeg fikk til alle utentatt front satelitten nå. Har vært inne på kontrolpanel, lyd osv og stilt den til 5.1 men det hjalp ikke! Så nå er trenger jeg bare hjelp til å få igang den siste Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Front-høyttaleren vil ikke gi lyd når du spiller av mp3 og annen stereo-lyd. Den fungerer først når du har et fullverdig Dolby-digital eller lignende program gående. Lenke til kommentar
Ody Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeg fikk endelig lyd i alle høytalerene, jeg var inne på instillingene til et program som følgte med å stilte på noe der inne og så dro jeg ut center/subwoofer kabel fra subben, så virket det! Takk for alt hjelp allikvel! Endret 26. november 2003 av Ody Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå