G Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Har forsøkt å ringe Falck og man kommer ikke fram. Også har jeg bestillet veihjelp via appen for android. Fikk beskjed om at de skulle ringe tilbake. Det har gått 2 timer uten at jeg har hørt et kvekk, og det er umulig å få svar på 02222. Hva gjør jeg da egentlig? Lenke til kommentar
GA Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Prøv Viking eller en av de andre i stedet? Aldri opplevd at det har tatt så lang tid å komme igjennom før, normalt sett fått hjelp innen en halvtime. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Storebrand forsikring informerte meg om at det var mye regn som lagde problemer i helgen. Men, jeg kom igjennom til Falck til slutt på fjerde forsøket. Appen kan man bare glemme å ha glede av. Han som besvarte hos Falck fortalte at man uansett må ringe inn, fordi appens bestilling ikke er til å stole på Så da har Falck effektivt tjent 2 timer forsinket bestilling, og jeg har tapt tilsvarende. Endret 8. august 2016 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Det gikk så noen minutter. Kanskje 25 minutt, også ringte sjåføren av tauebil og avtalte at han kunne være hos meg innen en halv time. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2016 Forfatter Del Skrevet 8. august 2016 Bilen ble avhentet som avtalt. Da blir det konklusjon om at Android-appen ikke fungerer som den skal. Til tider vanskelig å komme igjennom på telefonen, men det gikk på fjerde forsøket. Ellers greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå