Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne tråden er bare å la folk få vite at jeg fikk litt spilt av ice.net. Min naivitet la meg tro at de er det billigste alternativet der ute, men den første faktura jeg fikk fra dem var dobbelt så mye jeg hadde forventet på grunn av skjulte avgifter. Jeg kan ikke engang komme i kontakt med dem for å spørre dem hva som er opp fordi deres kundeservice er så opptatt (go figure.. ).

Hva min gjetning er:

- de siste 10 dagene av juli ble fakturert som en hel måned for min mobilbredbånd abon

- ice.net glemte jeg registrerte meg for de første 6 månedene på 1/2 pris

- jeg måtte betale 400 kr for de 2 telefonene sim korts jeg har med dem uten dem fortelle meg det koster så mye

- transport avgifter de har ikke fortalt meg om for sim-kort og ruteren

Jeg hadde håpet å måtte betale bare 500kr når stedet jeg får en> 1100k faktura. Jeg håper mange av disse avgiftene er en gang ting, men jeg kan ikke vite sikkert før jeg snakke med kundeservice.

Nå, jeg endret fra Telia til Ice.net fordi det er billigere, men med Telia jeg visste nøyaktig hva jeg har betalt for, og det var 250 i måneden, ikke en merkelig 346.71kr eller 576.34kr at jeg har ingen anelse om hvordan å beregne.

14 dager ubetinget angrerett har gått dessverre bare en dag før jeg fikk faktura, så jeg er nødt til å forholde seg til deres kundeservice og sortere det ut med dem. (Jeg vil redigere tråden hvis de klarer å løse noen av de problemene jeg har)

God dag !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...